pondělí 22. září 2014

HAUL - Ireland, England |BOOTS, Superdrug, Primark|

Ahoj!
V sobotu odpoledne jsem se vrátila z devítidenního pobytu v Irsku a v Anglii. Bylo to megasuperextraboží. Nejlepší zájezd, co jsem kdy zažila, jak programem, tak prostředím a partou kamarádů. Smáli jsme se skoro pořád a bylo to vážně úžasný. Škoda, že teď už nastala tvrdá realita a učení se teď nastoluje ve 200% dávce. Ale snad to nějak zmáknu :)
Samozřejmě, že jsme měli plno rozchodů a to byla skvělá příležitost k nákupům. Rozhodla jsem se vám proto ukázat, co jsem si koupila (i když jsem na pár věcí zapomněla).


S kámoškama jsme vymetly spoustu obchodů, ale nakonec jsem si stejně odnesla "jen" věci z Primarku a drogérie Boots a Superdrug. Když teda nepočítám jídlo :)
V Primarku jsem si vybrala tričko a tílko, každý za tři eura, takže...!!! Pak také náušnice s vánoční tématikou ať už pro mě, nebo pro někoho jako dárek. Také jsem sáhla po gumičkách, tak snad nebudou úplně na prd. Dál jsem si koupila legíny za 3 libry, které ale bohužel trochu prosvítají, takže jsou vhodnější pod šaty, nebo nějaký dlouhý svetr. Nakonec jsem se zamilovala do těchto dvou kosmetických taštiček, které jsem tam opravdu nemohla nechat!
V Boots jsem pak koupila pro mě s mamkou paletku Oh So Special od Sleeku, kterou jsem zapomněla vyfotit. Dál dvoje BabyLips Electro, které jsou totálně boží! Korektor od značky Collection jsem si koupila jakmile jsem ho zahlédla v regálu, protože mé oblíbené youtuberky Zoella a Tanya Burr si ho maximálně vychvalují. A navíc ani nebyl drahý - asi 5 euro. Unešená jsem byla z panelu kosmetiky Soap and Glory. Myslela jsem si, že dělají jen pečující kosmetiku, ale ne :) Jakmile jsem viděla tenhle tvářenko-rozjasňovač, už jsem ho dávala do košíku. Nebyl nejlevnější - 14 euro, ale je opravdu nádherný a tvoří krásný efekt. V Londýně jsem konečně narazila na drogérii Superdrug, kde prodávají kosmetiku Tanya Burr - již zmíněná youtuberka, která si vytvořila svojí vlastní makeupovou značku. Chtěla jsem jí moc podpořit a navíc tenhle odstín lesku jsem si zamilovala hned od jejího prvního videa, ve kterém ho měla na sobě :) Picnic in the park, vyšel mě na 4,66 liber. 
Jak vidíte, nákupy jsou hodně přeházené - něco jsem kupovala za eura v Irsku, něco za libry v Anglii. Ale jsem za všechno opravdu ráda a nakonec i uznávám, že jsem to nijak moc nepřepískla. Když jsem viděla kámošku, která hned v první drogérii utratila 40 euro... No, jsem na tom ještě dobře :D :)
Mějte se krásně, já se ještě musím učit.
Klára

22 komentářů:

  1. Tak všechny věci jsou naprosto rozkošné :) pro roztomilé taštičky mám taky slabost a lesk nebo lak na nehty od Tanyi si přeju vyzkoušet už dlouho :)

    https://fashionbeautyloverxy.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. korektor Collection mam a je boziiii :) ja som si pre istotu kupila rovno dva :D

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné nákupy, ty kosmetický taštičky jsou fakt roztomilý :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  4. Ty taštičky jsou nejvííííc! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělé úlovky!! Taky bych se tam někdy chtěla podívat!! :)
    meow005.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Do Írska by som veľmi rada šla, kúpila si si vážne mnoho rozkošných vecí :3

    OdpovědětVymazat
  7. Skvelé vecičky :) Také roztomilé :3

    http://lovelybeautybook.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. odolat drogerke to je veru tazka uloha! super prispevok!


    Pozyvam na 5 rocnu giveaway o kozmetiku Bioderma, stylove hodinky a poukaz na 50€! Tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/11/mega-naj-naj-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  9. Je to fakt super, kde jsi sehnala ty new baby lips? :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ty černé babylips jsou úžasné! Jenom je škoda, že se u nás neprodávají:(
    Jinak fakt super nákupy - hlavně ty kosmetické taštičky:)
    ...//Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
  11. Vau krásne nákupy :) Tie kozmetické taštičky sú roztomilé :) Lovely Beauty Book

    OdpovědětVymazat
  12. och och, to sú krásne kúsky!!! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj :) tento koment sa netýka tvojho článku, ale na mojom blogu som tento blog označila ako blog týždňa. Ak chceš, mrkni na adresu:
    http://lifestyle-by-nici.blogspot.sk/2015/02/blog-tyzdna-bigemptywallet.html?m=1
    Ďakujem :)

    OdpovědětVymazat
  14. Hezké věcičky!! Triko I love cats samozřejmě nejlepší..:D

    OdpovědětVymazat
  15. I'm from england :) xxx hope you enjoy the baby lips, they're great xxx Check out my latest blog post at http://xbeyoutifulx.blogspot.co.uk/ !! Followers are desperately needed! Xx

    OdpovědětVymazat
  16. Moc hezké věci!
    http://rychlapujckabezpoplatku1kc.cz/

    OdpovědětVymazat
  17. To triko si musím nutně pořídit, je božííí :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Ahooj :) Jsem tu poprvé a máš vážně super blog :)) Taky píšu http://nellylove99.blogspot.cz/ kdybys měla čas a náladu můžeš se podívat, už jsem a nadále budu tvůj pravidelný čtenář :3 Taštičky jsou rozkošné ♥Pokoupila sis hezké věci :)

    OdpovědětVymazat
  19. Ta taštička je vážně úžasná :)

    la-vie-elegante.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Baby Lips, božííí :)))
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat