pondělí 1. září 2014

Back 2 SCHOOL = Back 2 BLOG ?! |OUTFIT, MAKEUP|

Ahoj :)
Jo, už je to fákt hooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooodně dlouho, co jsem nenapsala ani řádek. A teď si to musím náležitě užít. I když, koho baví číst rozsáhlý slohovky? Přiznávám se bez mučení, že mě teda neba. Tak snad to nebude tak hrozný!
Prázdniny utekly. Jako vždycky. Ale doufám, že jste si je pěkně užily :) Já ty svoje rozhodně, i když bych se teda nezlobila, kdyby bylo pár dnů teplejších abych se pořádně vyhřála. Dneska jsem ve třídě viděla tolik opálených spolužáků! Taky bych se na poslední týden rozvalila někde u moře :))
Já jsem byla s rodiči v Itálii. Ve Veroně, Ravenně, Parmě... už ani nevím :D Ale zakončili jsme to Benátkami. A ty jsou vážně úžasné! Byli jsme také jeden den u moře, jen se tak povalovat. A klidně bych si to povalování trošku prodloužila :D
Naštěstí se mi nástup do školy trochu zmírní tím, že máme se školou naplánovaný zájezd do Irska na devět dní. Takže doufám, že ti učitelé za ten týden nic nestihnou a testy zůstanou v šuplíku :D
Abych se už dostala k tématu článku. 
Po psaní na blog a hlavně vašich reakcích se mi nesmírně stýská a tak se budu snažit se sebou něco dělat a zase začít psát. Uvidíme, jak to bude s leností a časem, ale budu se maximálně snažit, to mi věřte :)
Takže tímto dnem se snad vracím na "bew" a snad mi to ještě dlouho vydrží!
No a abych nezakecala to back to school. Jelikož mě tyto články nebo videa hrozně baví od jiných blogerek/youtuberek, tak jsem se rozhodla, stejně jako minulý rok, vám vyfotit co jsem měla na sobě.


Jelikož bylo hnusně (už si ani nepamatuju 1. září, kdy by bylo teplo), tak jsem si musela vzít něco do deště. Proto jsem volila jednoduchý elastický černý tílko se skinny džínama a koženkovou bundičkou. A conversky, i když ty moc do deště nejsou :( :D
Vlasy jsem nechala volně rozpuštěné. Nehty jsem si nalakovala neonovým Neon Love od Dermacolu :)
A makeup jsem volila také úplně jednoduchý - dvě vrstvy řasenky 2000 Calorie od Max Factoru. No a samozřejmě trocha korektoru :)


Jak jste se měly vy? Co jste měly vzhledem k počasí na sobě? :)
Mějte se krásně a užijte si, pokud možno, školní rok.
Klára

5 komentářů:

  1. ja si pamätám, že vždy ako sa prehupol september bolo to cítiť:) pekný lak na nechtíkoch:)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem ráda že zase píše články! :)) Super článek a outfit je boží! :)

    OdpovědětVymazat
  3. super článek! moc pěkný outfit, já si vzala sukni, no nebyl to nejlepší nápad... :D

    http://gingersmile99.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. 9-denní výlet do Irska, to by se mi líbilo taky :). Já začínám ve škole až 29. září. Tvůj školní outfit se mi moc líbí. Máš krásný modrý oči
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat