úterý 6. května 2014

Nákupy z Berlína!!

Ahoj!
Tak v neděli jsem se šťastně vrátila a teď se z tohohle výletu druhý den vzpamatovávám :D Jelikož jsem nechytli úplně teplé počasí, nějak jsem nachladla a tak jsem doma. Ale aspoň mám čas Vám ukázat, co jsem si z Berlína přivezla, protože Berlín je na nákupy jako stvořený! Mimochodem, stály byste o to vidět fotky z Berlína? Stačí říct, ráda tento článek udělám :)

Nejvíce jsem se těšila do Forever21 - na stránkách si toho vždycky vyberu tolik! Ale pěkně mě zklamal! Nevím, zda to bylo pouze prodejnou, ale nic mě ve skutečnosti nezaujalo a když už, normální velikosti byly vybrané a zbyly samé 42 a výš. Takže odtud nemám nic. Naopak mě příjemně překvapil Primark, odtud mám nejvíc věcí. Ale půjdeme postupně.



Nejdříve jsem šla omrknout DMko, zvlášť jsem byla zvědavá na nějaké limitované edice, ale nic mě nezaujalo. Ale vzala jsem si na vyzkoušení Lip Butter od Labella (Nivea). 
Pak jsem viděla Kiko. Nikdy jsem tam vlastně moc nebyla, vždy jsem to jen omrkla a šla dál. Tentokrát jsem se ale zastavila na dýl. Vzala jsem si tmavě fialové tekuté linky a lak na nehty v krásné vínovo-fialové barvě. Nakonec mě tam odchytla super příjemná prodavačka, která mě nalíčila jejich tvářenkou z brazilské limitované edice. Vypadala nádherně, ale nakonec jsem odolala a nekoupila si jí. teď toho ale trochu lituju...


Poté jsme zašli do Pull&Bear, kde se mi líbily krásné svítivě žluto-zelené kraťasy. Ale byly celkem krátké, tak jsem je nebrala. Narazila jsem tam ale na skvěle padnoucí džíny, krásné pružné, na nohy - já a džíny to je kapitola sama o sobě! Takže tyhle snad budou super :)
Dál jsme navštívili Pimkie, která je v Německu o 100% lepší než u nás. Tam měla dvě patra a strašné slevy. Já jsem si s mamkou vybrala tu stejnou věc, ale v jiné barvě. Je to krásná košile/blůza. Volná, bez rukávů, krásně vzdušná. Já ji mám v té nejsvítivější růžové, kterou jsem kdy viděla a která vůbec nešla vyfotit. Je o něco tmavší než růžový zvýrazňovač ale ještě svítivější! Ta barva je nevyfotitelná :/ A mamka má světlounce růžovou.


No a nakonec. Primark. Dvě patra mega velkýho obchodu s těma nejsměšnějšíma cenama, který jsem kdy viděla. Je pravda, že některý kousky vypadají jak hadry a je třeba vybírat. Taky jsou některé kusy oblečení ušpiněné, takže je musíte kontrolovat. Ale tričko za 3 eura? Krásný měkoučký šátek za 4 eura. Kraťasy za 7... Fakt bargain, jak by řekly v Anglii :)
Já jsem si vybrala super letní tričko, které můžete vidět nalevo fotky, ponožky s pejskama, jak jinak, normální bílé tričko s puntíkama, šátek s puntíkama a neonově lososové kraťasy. Jak to tak vidím, tohle líto budu nepřehlédnutelná :D
Ještě jsem zapomněla vyfotit dvě čokolády, který jsem koupila ve speciálním obchodu Ritter Sport. Jsou z letní limitované edice a já se nemůžu dočkat, až je načnu :)
To je všechno!
Mějte se krásně a určitě mi dejte vědět, co pěkného jste si koupily na letošní léto!
Klára

11 komentářů:

  1. Super nakupy, vsechno obleceni se mi libi a Labello bych taky chtela:) Na fotky urco rada mrknu:)
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. Líbí se mi blůzička. Na léto bude perfektní! Stejně tak kraťasy. A lak na nehty má zajímavou barvu - mám podobný od Golden Rose.

    Monča z blogu - By-Moni

    OdpovědětVymazat
  3. jéé, puntíkaté triko a kraťasy jsou krásné :) jsem zvědavá, co budeš říkat na to Labello, já jsem z něho až tak u vytržení nebyla. ale nádherně voní, to se mu musí nechat :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásne veci, ten primark ti hrozne závidím, tiež by som tam chcela ísť. :D :) Lip buttery mám a sú super, ale radšej mám ten s vanilkou a makadamiou. Lepšie vonia. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné věci:)

    Já mám teda velikost 42 a přijde mi normální :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem to nemyslela... :) Nechtěla jsem vůbec nikoho urazit! Já a moje pusa, to je dvojka!

      Vymazat
    2. Všechno to vypadá krásně, ale ten šátek a tričko mě zaujali nejvíce! U toho šátku je to krásná barevná kombinace a u trička se mi líbí nejen vzor, ale i ten pravidelně kulatý výstřih, vypadá to tak elegantně :).

      Vymazat
    3. Neboj mě jsi neurazila, já to chápu, taky nadávám když najdu třeba krásný kalhoty a jsou samý velikosti 36 a 38 :D

      Vymazat
    4. :D tak to jsem ráda! No vidíš, štěstí nám holt někdy nepřeje! :P

      Vymazat
  6. Uzasne! Vsetko by som brala. Super blog ;)

    OdpovědětVymazat
  7. už aby byl Primark v Drážďanech :)

    OdpovědětVymazat