úterý 20. května 2014

Kdo si hraje, nezlobí!

Ahoj!
Uf. Po delší době další článek :) Poslední dobou je to všechno ještě hektičtější, než tomu bývalo dřív. Blíží se prázdniny (jupí!!), léto (jupí!!), ale tím pádem končí škola (jupí!!) a učitelé dohání vše, co přes rok netihli (bé!!). Plno testů, opravování známek a zkoušení. S tím spjato plno učení. To je náplň mých posledních dnů. Naštěstí jsou tento týden maturity, tak toho nemáme tolik. Ale stejně! 

Volnější chvíle pak vyplňuji knížkama - teď čtu pokračování Divergence - Rezistenci a musím se nutit do toho to nepřečíst najednou :) V pátek jsem taky byla na filmu a moc se mi to líbilo! Na to, že to bylo podle knížky to nebylo vůbec špatně zpracované. Ale Čtyřka? Toho jsem si představovala úplně jinak. No ale jeho britský přízvuk mě dostal a já si ho oblíbila i tak. Ale konec kecání. Každopádně mi dejte vědět, jestli jste knížku/film četli/viděli a jaký máte názor!
Před chvílí to na mě tak padlo - pocit vyzkoušet něco nového s makeupem, konkrétně se stíny. Když se to nepovede, nic se neděje, jsem doma. Takže prostě jen zkouším, co vznikne, jak se mi to líbí a jestli bych si to někdy vzala ven. Dneska z toho vypadlo toto:



O Vánocích jsem dostala jednu Sephora paletku, která obsahuje stíny, které nejsou úplně dobře pigmentované. Proto jsem si vzala zkosený štětec na linky, namočila ho a nanášela stíny namokro. Vyšlo to podle mě celkem hezky - stříbrný stín se krásně leskne a fialový s modrou udělaly krásný přechod. No, je to jen pokus, ale možná, že někdy v létě bych něco takovýho zkusit mohla i na ven. Co myslíte?
Každopádně se Vám chci omluvit a zároveň Vás i připravit na to, že možná teď nebudu úplně tak aktivní jako dřív. Až tohle horší období skončí, uvidíme jak dál, protože o prázdninách je to s internetem taky celkem na prd. 
Mějte se krásně, teď má být nějaký podezřelý teplo, takže si ho musíme užít, než zas bude pršet :D

Klára

2 komentáře:

  1. Vypadá to krásně! :) A je super, že je krásně! U nás má prý být zítra 30°C, ale já jim to moc nevěřím, ale stejně asi neodolám a vylovím letní šaty, co kdyby měli pravdu, to bych pak litovala :D.

    OdpovědětVymazat
  2. S tým učením súhlasím, ja si potrebujem (nutne) opraviť dva predmety a ďalších pár je skôr takých, že ak sa mi podarí opraviť tie hlavné, tak budú nasledovať ďalšie. Ach, neznášam to. Divergence si chcem kúpiť a aj pozrieť film, tak som zvedavá, pripomína mi to Hunger Games ku ktorým som bola najprv celkom skeptická. A líčenie sa tie veľmi podarilo, páčia sa mi farebné linky (aj keď sú toto tiene, ale nevadí), ale bojím sa, ako by som v tom vyzerala.

    Ema

    OdpovědětVymazat