pátek 9. května 2014

AVON - lesk na rty Ultra Glazewear (Palm Beach Pink, Tickled Pink) |RECENZE|

Ahoj!
Dnešní článek bych opět chtěla věnovat recenzi a příště bych Vám mohla ukázat nějaké fotky z Berlína :)
Jak už jsem tedy nakousla, dneska to bude další ze série recenzí, konkrétně na lesky na rty od Avonu. 
Vím, že tato značka je mnoha blogerkami zavrhována, ale já jí dávám šanci. Já jsem zatím měla štěstí na průměrné, nebo lepší výrobky. A to je právě situace těchto lesků. 


Jelikož obě babičky mají přístup ke katalogům, vždy si je s chutí prohlídnu (katalogy, ne babičky) a se sestřenicí očucháváme snad každou navoněnou stránku :) 

Před Velikonocema mi babička řekla, ať si s mamkou něco vyberu. No tak dobře, řekla jsem si a vybrala si lesk na rty. Mamka se nechala inspirovat a vybrala si ho taky, jen v jiném odstínu. V reálu se jí nakonec nelíbil a tak mi ho dala :D Takže mám lesky dva!
První je v odstínu Palm Beach Pink, který jsem si vybrala já a druhý Tickled Pink, který si původně vybrala mamka. Hned na začátku vám řeknu - nevěřte těm pitomým vzorníkům v katalogu! Tam se všechny odstíny zdály bez třpytek, což jsem vítala s potěšením, ale v reálu to tak bohužel není.


Palm Beach Pink je krásná ostře růžová s jemnými stříbrnými třpytkami, které na rtech necítíte a ani nejsou (naštěstí) moc vidět.
Tickled Pink je taková starorůžová, růžovo-hnědo-nude. Byla by krásná, kdyby nebyla se stříbrným shimmerem a zlatými třpytečkami. Mně osobně se to zas tak moc nelíbí, takže jsem si ji neoblíbila tak jako předchozí odstín. Ale možná si na ten shimmer zvyknu...


Co mě na leskách potěšilo je krytí. Už v jedné vrstvě máte na rtech krásný odstín, který se vyrovnává barvě v lahvičce. Takže tohle je super. Další věc, která dělá lesky málo oblíbenými, je lepivost. Ale tyhle vůbec nelepí! Jsou příjemné, na rtech pěkně kloužou. 


Aplikátor mají klasický - houbičkový, do špičky se trošku zužuje a na jedné straně je plošší. 


Tady je už můžete vidět na rtech. 


Řekla bych, že lesky vydrží něco kolem hodiny, postupně se vsakují do rtů. Přežijí nějaké to pití, i po jídle jsem ještě na rtech trochu měla. Také mi přijde, že trošku hydratují - ale balzám na rty nečekejte!
Celkem je lesku 6ml a stojí asi 199,- Kč s tím, že na něj bývají často slevy, takže nemá cenu ho kupovat za plnou cenu. 
Růžový lesk se stal mým oblíbencem a snad dva týdny jsem neměla na rtech nic jiného. Závěr tedy je, že lesk je to opravdu parádní! Jen si dejte pozor na ten výběr odstínů a radši počítejte s nějakými těmi třpytkami.
Zkoušely jste tyto lesky? Máte rády Avon?
Hezký víkend!
Klára 

4 komentáře:

  1. Ten starorůžový odstín je naprosto boží! Pokud jsou tak fajn, určitě po nich mrknu, takže díky za tip!
    cosmeticsisourlife.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadají krásně!! :) Nojo, to je pravda, očucháváme každou stránku a pak se divíme, že to nevoní, když je to všechno pomíchané :D

    OdpovědětVymazat
  3. Dvě kilča se mi zdá na lesk dost, ale vypadají fakt krásně, to jooo :)

    OdpovědětVymazat
  4. Za plnou ne, ale jinak ano! Moc se mi líbí oba odstíny a mám úchylky na hranatá balení :-)

    OdpovědětVymazat