středa 23. dubna 2014

Skvělá akce v Tetě! (Rimmel 60 seconds)

Ahoj :)
Dneska pro Vás mám krátký informativní článek týkající se jedné skvělé akce v drogérii Teta.
Jedná se o mé oblíbené laky Rimmel 60 seconds (recenze tady, tady, tady a tady). Máte-li Teta kartu, tak máte 2 za cenu jednoho, tudíž jeden vyjde na 25 Kč! To už jsem opravdu dlouho nezažila takovou cenu :)
Akce trvá do této soboty.
Já jsem si vybrala dva nové odstíny z kolekce Rita Ora, jsou to krásné pastelové odstíny a nemůžu se dočkat, až je vyvětrám!


Ve skutečnosti je mint o něco víc do zelena a druhá barva je světle růžová - tady vypadá nějak do fialova.
Určitě se na odstíny mrkněte, já bych si zvládla vybrat ještě pár dalších :)
Mějte se krásně a užívejte si sluníčka!
Klára

2 komentáře:

  1. Nééééééééééé, to mi ani neříkej :-(, jeden jsem si pořídila již v DM a chtěla jsem obě varianty jelikož jsou přímo božské !
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  2. Šla jsem si původně pro úplně jiné, ale mám taky tyhle dva... :)

    OdpovědětVymazat