pátek 4. dubna 2014

Fuchsiový nákup v Tetě

Ahoj!
Konečně je pátek a čeká nás víkend! Opět mám skvělou náladu, díky teplému počasí (i když v tramvajích je na padnutí) a sluníčku. Dneska jsem si den s kamarádkou ještě o něco vylepšila, protože jsme po škole zašly do Tety a odměnily jsme se za pilnou práci po celý týden :) 
Abych pravdu řekla, já se v Tetě stavila už ráno a koupila si jednu věc, pokecala s prodavačkou a pak šla veselá do školy. Neplánovala jsem jít tam znova! Ale když tam chtěla jít kamarádka, přeci ji v tom nenechám. Skončilo to tím, že jsem si odnesla další věc. Ach jo. Ale nemohla jsem odolat! Posuďte samy :)



Dopoledne jsem si odnesla nový lak od Gabrielly Salvete - novou puntíkatou Sugar edici v jarních barvičkách. Vybrala jsem si tmavě růžovo-fuchsiový odstín True Love. Měly tam ještě úplně nepřebraný stojan, takže jsem měla těžké rozhodování. U pokladny jsem se dozvěděla, že je naskladnili teprve včera, takže je to horká novinka. Já odpověděla, že proto si ho kupuju, že ho prostě musí zkusit :)
A odpoledne jsem barevnost doplnila o svou první rtěnku od Essence ve fuchsiovo-fialovém odstínu Wear Berries! Řekněme si to narovinu, kdybych včera nečetla recenzi u PetryLovelyHair, tak budu ještě dalších pár měsíců odolávat, ale teď jsem se přesvědčila, že musím alespoň jednu vyzkoušet. No tak je to tady.
Trošku jsem se bála odstínu, přeci jen nejsem na výraznější rtěnky zvyklá - ještě na fialové, ale vypadá moc krásně! Ještě nevím, co na to bude říkat okolí, ale já jsem spokojená :)
Navíc fuchsiová barva je letošní barvou na jaro a léto, takže jdu s dobou. Jupí :D
Tímto jsem si dneska "osladila" konec pracovního týdne. Co vy? 
Mějte se krásně!
Klára

6 komentářů:

  1. Obojí vypadá jako skvělá volba, já bych tak dobře vybrat nedokázala, vždy se rozhodnu a pak mě celý den hryže, jestli jsem si neměla koupit ten odstín hned vedle nebo tak podobně a další den se nakonec vrátím pro onen odstín :D. Každopádně lak je opravdu překrásný, možná také nakouknu do Tety, jak tak koukám :) :D.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak lak vypadá super, celkově všechny laky od GS mi dost vyhovují. A rtěnku mám taky, akorád víc růžovou. :)

    OdpovědětVymazat
  3. mě ty nové GS laky moc nezaujaly, ale Essence rtěnky naprosto miluju... ještě chvíli a budu je mít komplet :D

    OdpovědětVymazat
  4. Líbí se mi název blogu :-)))
    Ty cukrové laky mě moc neberou. Ale barva je to moc krásná!

    OdpovědětVymazat
  5. noooo, tak na ten lak jsem zvědavá. Plánuju si ho taky koupit akorát zase budu mít neskutečný dilema, jakou barvu si vybrat :-D. Dívala jsem se po nich v pátek v Brně v Rossmannu, ale bohužel bezúspěšně, takže se v průběhu týdne asi vydám an novou obhlídku :-). A na ty rtěnky jsem se už taky několikrát dívala, vypadají, že budou hezky krýt :-).

    OdpovědětVymazat
  6. oooooh ten sugar na ten sa lakomím :D musím si ho ísť kúpiť :D inak máš veľmi zlatý blog taký sweetie :)

    OdpovědětVymazat