středa 9. dubna 2014

Barevné linky: HOT or NOT?!

Ahoj!
Už jsme zase v prostředku týdne! To to utíká... Každopádně se těším na prázdniny a Velikonoce - prázdniny + sladkosti = to nejlepší, co může být :)
Pro dnešek mám na Vás spíše takovou otázku. 
Jste pouze na černé linky, nebo si občas "zařádíte" i s nějakou barvou? Já jsem nedávno doma vyzkoušela jemnou modrou a fialovou (samozřejmě bych je nosila odděleně :D) a nepřišlo mi to zas tak špatné. Zvlášť v létě si myslím, že by to mohlo být hezké zpestření...
Co si o tom myslíte vy? Hot or not?



Mějte se krásně, zase se ozvu!
Klára

7 komentářů:

  1. Nevyzerá to zle. A máš nádherné oči. :)

    Sweet Letty

    OdpovědětVymazat
  2. Barevné linky se mi moc líbí. Já bych se chtěla naučit nosit tmavě modré, ale nějak se k tomu pořád nemůžu dokopat.

    By-Moni

    OdpovědětVymazat
  3. Barevne si obcas udelam, ale pouze horni, dolni jedine cerne.
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  4. Líbí se mi ta fialová, ta je opravdu krásná. K modré na očích mám všeobecně nějakou averzi :)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc díky za Vaše názory! :)

    OdpovědětVymazat
  6. za mě osobně dávám barevným linkám jednoznačně zelenou (i když povětšinou nosím černé). V zimě občas nosím stříbrné pro mrazivý efekt a v létě se nebojím ani zelené, modré, nebo tyrskysové. Barevné linky jsou podle mě krásně hravé a svěží.. když se to s nimi umí a celé líčení není přeplácané. Zajímavě taky vypadají dvojité linky - černé v kombinaci s nějakou barvičkou (ale to už chce asi trošku odvahy)

    OdpovědětVymazat
  7. moc se mi to líbí! :D na tobě to vypadá super (y) :D já to nosím tak že udělám klasickou černou (ale tenčí ) a nad to až tu barevnou :D

    OdpovědětVymazat