neděle 30. března 2014

Maybelline - korektor Fit Me |RECENZE|

Ahoj!
Dneska bylo tak krásně! Bohužel, já jsem si sluníčko užívala pouze skrz okno, protože jsem celý den strávila doma učením. Tak snad mi to aspoň k něčemu bude :)
Večer jsem byla na poslední hodině tanečních :( Pro tento rok je bohužel konec, ale s mým kamarádem jsem se přihlásila i do pokračovacích kurzů na příští rok, takže už se můžu oficiálně začít těšit!
A teď už k dnešnímu článku. Tentokrát to bude o tekutém korektoru od Maybelline z řady Fit Me. 


Tento korektor přistál v mém košíku z jednoho jediného důvodu. A to, že jsem si pod oči nechtěla dávat krémový korektor od Catrice, abych to oční okolí moc nedřela. No a z korektoru na kruhy pod oči se vyklubal univerzální skvělý korektor na všechno :)

V drogériích mají myslím jen tři odstíny - nejsvětlejší je 10 (tu jsem si koupila) ale i ta je celkem tmavá. Na mě mi přijde po rozetření akorát, ale pro bledulky opravdu nebude.


Korektor má houbičkový aplikátor, který mi vyhovuje.


No a teď už ke krytí. Kryje opravdu výborně! Krásně zakryje kruhy pod očima, také drobné nedokonalosti. Ale třeba nějaký ten pupínek (opravdu načervenalý) zneutralizuje tak na poloviční barvu. Přes tyhle "hnusy", jak já říkám, pak ještě dávám skvělý Camouflage
Abych pravdu řekla, nikdy jsem nevěřila, že by tekutý korektor mohl nahradit funkci toho krémového, nebo tuhého. Prostě mi přišlo nemožné, že by tak dobře kryl. Ale tenhle Fit Me toto vyvrací a opravdu je v mé každodenní rutině na prvním místě. 
Drží krásně celý den, neslívá se do vrásek, nijak mi neoxiduje ani nehrudkovatí. Jsem vážně nadšená!



Stojí kolem 100,-Kč, ale myslím, že ho prodávají jen v Rossmannu (kdyžtak mě opravte). Každopádně musí tam být veliký stojan s Maybelline, který obsahuje řadu Fit Me.

Jaký je Váš oblíbený korektor? Máte tento? 
Mějte se krásně a užijte si (pokud možno) pracovní týden.
Klára

6 komentářů:

  1. Škoda, že není ještě světlejší :-(

    OdpovědětVymazat
  2. Nejsvětlejší odstín není 10 ale 15 ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? Tak díky za zprávu, já jsem ale v drogérii opravdu narazila jen na 10, která byla nejsvětlejší. Možná už měly starší sortiment?...

      Vymazat
    2. Nene, jen blbý číslování :)) Viz ostatní recenze :)) Verča

      Vymazat
  3. Mého favorita vlastně ještě nemám. Pod oči mám ráda novinku od Yves Rocher, jinak jsem nic moc skvělého zatím neobjevila. :)
    PS: článek o jarní očistě na blogu : http://lifeinimperfection.blogspot.cz/
    Janie

    OdpovědětVymazat
  4. já mám dokonce dvacítku a to mi při zkoušení v drogérce přišel nejsvětlejší zase ten, tohle mě trochu zklamalo, že vlastně pořádně nevíš, který je nejsvětlejší a i ten nejsvětlejší je pořád hodně tmavý. Nicméně krytí je na jedničku :)

    http://hilychee.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat