pátek 14. března 2014

Maybelline Colorama - třpytivý lak Brocades |RECENZE|

Ahoj!
Tenhle týden se opravdu povedl! Testy se mi myslím vesměs povedly, počasí bylo překrásné a konečně jsem znovu vytáhla mojí koženkovou bundičku a milované conversky. Zítra jedeme na oslavu babiččiných narozenin, kde se jako vždy naplácám dosyta :D a v neděli odjíždím se třídou na hory. Uvidím, jestli stihnu přednastavit nějaký článek, jestli ne, tak se omlouvám předem!
Dneska bych Vám chtěla napsat o krásné třpytivém laku, který se prodával myslím kolem Vánoc. Jelikož jsem tuto řadu nikde neviděla, definitivně jsem se s těmito kráskami rozloučila. Ale co nevidím tuhle v DM! Mají tam sice už jen dvě barvy, ale z toho jedna byla můj favorit - krásná červeno-růžová barva se zlatým třpytem. Jdeme se na ní podívat!

Jak můžete vidět, brva je opravdu krásná. Je to odstín 224 z limitované edice Brocades. Určitě je ještě v nějakém zapadlém DMku seženete, protože já jsem tohohle krasavce našla v Palladiu a to si myslím, že je celkem vytížené místo.
Krásně kryje ve dvou vrstvách a rychle schne. Bohužel, tímto jeho pozitiva končí :(
Hned druhý den po nalakování se mi odštíply na některých nehtech konečky (vždy se odštípne třpytka s trochou barvy). Sice to jde v pohodě dolakovat, ale je to opruz. Každý druhý den se to pak dělalo víc a víc a čtvrtý den jsem ho musela definitivně sloupat. Ano - sloupat. Na odlakování jsem si schválně nechala na zkoušku tři nehty a byla to hrůza! Horší jak pískové laky. Odlakovala se červená barva, ale třpytky zůstaly nalepené na nehtu a pak jsem je stejně musela seškrabat :( 
Tohle je krásný a efektní lak, ale tak na jeden dva dny.


Ách. No uznejte, nevypadá krásně?!





Takže abych to shrnula. Pro ty, co jsou jako já zvyklý, že jim vydrží lak týden, tohle opravdu není. Je to spíš na nervy :D Ale ty, co jsou zvyklí si přelakovávat nehty obden, nebo dvakrát týdně, je to v pohodě - ovšem to odlakování je taky boj!
Máte s těmito laky nějaké zkušenosti? Taky vám tak špatně drží?
Mějte se krásně a užijte si víkend!
Klára

3 komentáře:

  1. je krásný! já chtěla ten zlato-růžový, ale byl pryč rychleji, než jsem stačila mrknout :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krása! :) Ale asi bych s ním nervy neměla, já si nehty nalakuji a pak si na ně vzpomenu třeba až za týden, takže používám jen extra odolné laky :D.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásny. Ale týmto trblietkovým lakom sa radšej vyhýbam, pretože pri odlakovávaní nemám trpezlivosť babrať sa s tým. :)
    Ms Rontgen | expressing myself

    OdpovědětVymazat