čtvrtek 27. března 2014

L'Oréal Miss Manga řasenka |RECENZE|

Ahoj!
Po delší době se opět hlásím a řeknu Vám, že už jsem se na tu "naší komunitu" pěkně těšila. Minulý týden jsem byla se třídou na horách, což byl pěkný pech, protože jsme neměli sníh a tenhle týden tam napadlo 30 cm! :D Ale to nevadí, stejně jsem si to moc užila!
Doufám, že už nadobro nastane jaro, protože zimního oblečení mám tak akorát dost. Pěkně conversky a bundičku a vzhůru do západu slunce!
Ale abych vás tu moc nenudila svým životem, přejdeme k dnešnímu článku.


Jak už jste asi uhodly z nadpisu a fotky, dneska se koukneme na zoubek hodně propagované manga řasence od L'Oréalu. Jelikož mně má Lovely Doll od Astoru dosloužila, šáhla jsem po další růžové kamarádce. A neudělala jsem vůbec špatně.

Musím Vám to říct (spíš napsat) hned na začátku. Tohle je snad nejlepší řasenka, kterou jsem kdy zkusila!
Hned po prvním vyzkoušení jsme si padly do oka. Abych ale začla popořadě. 


Balení se mi líbí moc. Je holčičí, lesklé, kombinuje černou a růžovou a prostě já takovýhle vzhled můžu. V drogérii na vás tak vyzařuje z regálu plného černých řasenek!

 
Co mi přijde trošku divné, je kartáček. Nějak jsem nepochopila, proč je tam takový ten kloub, takže je celý kartáček pružnější. Když jsem koukala na FB L'Oréalu, vždy na tuto otázku odpovídali, že se díky němu namalujete těžko dosažitelné řasy. To mi moc nejde do hlavy, ale to je jedno.
Štětinky na kartáčku mi přijdou neuspořádané, různě dlouhé a postupně ke konci se zkracují. Nevěděla jsem, jestli mi tento typ bude sedět, ale jelikož jsem zatím nenarazila na nic, co by mi vyloženě vadilo, šla jsem do něj.
 Řasy tato řasenka dělá opravdu krásné! Hned v první vrstvě je dokonale prodlouží, natočí a trošku zahustí. Pro větší objem je třeba dát dvě vrstvy, ale já jsem spíše pro přirozený vzhled. Co nevyužívám je právě ten manga efekt. Docílit se ho dá tak, že celé řasy (zvláště spodní) nakonec pročešete úplným hrotem kartáčku a řasy se pak slepí. Ale to já fakt nechci.
Řasenka drží celý den, nerozpíjí se, nedrolí se. 
Jediná věc, co bych Manga řasence mohla vytknout je, že docela dlouho schne. To můžete vidět i na fotkách, že hned po namalování musíte chvíli počkat a moc se nedívat nahoru :D Jelikož já jsem to spěchala nafotit, obtiskly se mi trošku konečky řas na víčko. Ale dá se to jednoduše setřít.
A tady už jak vypadá na řasách. 


Abych to shrnula, tohle je opravdu skvělá řasenka, kterou jsem si moc oblíbila. Rozhodně vám ji doporučuji a navíc na ni mají celkem často v drogériích slevy, tak se vyplatí počkat.
Máte tuto řasenku? Jaký na ni máte názor?
Mějte se krásně!
Klára

8 komentářů:

  1. Vypadá to hezky nalíčené... Já moc L'Oréal neholduju, ale tato řasenka nevypadá zle. Navíc teda musím zmínit, že máš nádherné oči i bez té řasenky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tenhle kartáček by mi asi neseděl, ale obal i název moc pěkný :)
    Můžu se zeptat, co používáš na obočí? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gel na obočí od Alverde v tmavším odstínu pro brunetky :)

      Vymazat
  3. Ty jo, pěkné, sluší :) Já jsem na řasenky magor, pokud nemám řasy úplně černé a až k obočí ( :D ), tak danou řasenku zavrhuju. Tohle vypadá slibně, asi vyzkouším, díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
  4. No, už samotná reklamní kampaň mě zaujala, ale říkala jsem si, že když to potřebuje takovou reklamu, co tobude :) Ale musím říct, že všichni o tom říkají samé kladné věci, takže bych do ní klidně šla, ale jak říkáš - počkám si na slevu :D

    OdpovědětVymazat
  5. mě ta řasenka moc nesedla :-D Většinou si nemůžu dovolit více jak jednu vrstvu protože se okamžitě slepují ... alespon u mě. lost-strength.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat