úterý 4. března 2014

Jednoduché matné líčení s linkou

Ahoj!
Po víkendu a zároveň prázdninách mi opět začal klasický režim. Škoda. Každopádně za dva týdny jedu se třídou na lyžák, takže se mám na co těšit :))
V neděli jsem po dvou týdnech měla taneční, což pro mě znamenalo radost obléknout si šaty, udělat si nějak pěkně vlasy a nalíčit se!
Šaty jsem si vzala černé, proto jsem líčení k tomu zvolila spíše takové jemnější, kterému ovšem vévodí černá linka. Vše jsem zakončila matnou rtěnkou v barvě lesních plodů ze Sephory. Tak jsem se rozhodla, proč se o toto líčení nepodělit s Vámi? :)

Bohužel foťák sežral trochu barvy :/ 

Na celé víčko jsem nanesla matný bílý stín, poté jsem ohyb oka vykonturovala světle šedou a trochou hnědé.
Nakonec jsem to zakončila silnější černou linkou (zkombinovala jsem gelové a ve fixu) a udělala jednoduchý ocásek.
Já jsem s výsledkem spokojená, obě dvě linky jsou jakštakš identické, takže za mě úspěch :D
A na řasách mám novou řasenku Manga od L'Oreal a teda, fakt je boží!!


Pokus o mrknutí...


Tady jsou trošku vidět nakulmované vlasy a šaty. Rtěnka bohužel ztratila tu svou barvu, takže si otevřete můj instagram na mobilu a tam je barva reálná :)
Jaké je Vaše momentálně oblíbené líčení? Nebo také jako já skončíte s řasenkou (škola) ?
 Mějte se krásně!
Klára

6 komentářů:

  1. bude to asi znít zvláštně :D ale na těch fotkách, kde máš jen oči vypadáš hrozně mladě, máš taková dětská milá kukadla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hihi! Díky :) Nevinný kukadla mi vůbec nevadí, naopak :P

      Vymazat
  2. Taková jednoduchá, nehynoucí klasika.... hezké! :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  3. I když z šatů je vidět jen málo, dokážu si domyslet, že jsou krásné jako vždy! :) Ti, co dokáží udělat linku bez hrbolů, a dokonce 2(! :D), si zaslouží potlesk! Já si rovnou linku udělám jen s těmi v tužce, ale ty moc dlouho nevydrží, jsou jen tak na večer, když se někam jde, ale ne na déle :/. Možná taky proto využívám toho, že ráno si dám jen řasenku a zamaskuji pupínky, k tomu, že můžu vstávat a 10 minut později! :D Vlasy máš krásné! Já si zkoušela nakulmovat vlasy pomocí žehličky, hned po vytvoření to vypadalo super, jenže pak jsem vylezla ven(samozřejmě bez laku) a moje vlasy začaly jako obvykle žít :D. Kroutily se opačným směrem a vymýšlely co se dalo :D. Když jsme dojeli do Prahy do divadla, zbyly z toho už jen pomuchlané vlny :D.

    OdpovědětVymazat
  4. Já prostě nepochopím, jak někdo dokáže tak krásnou linku nebo dokonce druhou stejnou, jak tu první..:D
    Mimochodem máš krásné oči a ty linky to nádherně podtrhly.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné líčení a na fotce ti to moc sluší :)

    OdpovědětVymazat