pondělí 10. března 2014

Jarní outfit

Ahoj!
Taky máte tak krásný počasí? Já jsem z něho úplně nadšená, ale trošku mě štve, že v neděli jedu se třídou na hory, takže to tam nejspíš všechno roztaje :D Ale snad to nějak dopadne a já si ještě zalyžuju.
Každopádně včera jsem konečně mohla vyvětrat mojí novou sukni, kterou jsem doplnila volnějším růžovým tričkem a klasickými černými silonkami. Samozřejmě venku jsem přes sebe ještě měla bundu, ale co! :D


Jaký oblíbený kousek oblečení máte na jaro Vy? Já osobně jsem si tuto sukni tak oblíbila, že si budu muset koupit ještě nějakou podobnou!
Promiňte, že dnešní článek byl takový "rychlovka". Příště se snad polepším!
Mějte se krásně a užívejte si sluníčka!
Klára

3 komentáře:

  1. Já jsem si na jaro oblíbila nějaké světlejší džíny a k tomu mám takové zelené tričko s drakem, volnější, splývavý střih a když je mi zimu, vezmu si k tomu jednobarevnou černou mikinu a pak nějaké ty doplňky :). Moc ti to tu sluší!! :) Vždycky obdivuji lidi, co dokážou v obchodě najít ty hezké kousky oblečení, já si jich nikdy nevšimnu :D.

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, ta sukně je hezká.. Já už jsem taky vytáhla sukně - konečně! :)

    OdpovědětVymazat