pátek 7. března 2014

Essence - Feather Effect Topcoat - 20 the Bees and the Birds |RECENZE|

Ahoj!
Konečně nastal pátek a můžeme si trošku oddychnout :) Dnešní článek bych chtěla věnovat laku, který je jako jarní novinka v sortimentu značky Essence. Vím, že tyto novinky se rychle vyprodávají, a tak jsem vám chtěla udělat co nejrychlejší objektivní recenzi, abyste nemusely váhat až tohoto krasavce uvidíte v drogérii!


Nových topcoatů je v sortimentu opravdu mnoho. Takže jsem u stojanu s těmito třpytivými lákadly stála opravdu dlouho! Nakonec jsem šáhla po krásném topcoatu, který obsahuje světle růžové a stříbrné čárečky, které se nádherně lesknou a jakýkoli barevný lak oživí.


Jak můžete vidět, lak je opravdu nádherný. 
Já jsem tenhle týden zvolila světle modrý lak Essie, který už jsem pěkně dlouhou dobu nevyvětrala a přes něj jsem dala tento topcoat. Dala jsem ho jen jednu vrstvu, ale i ta obsahuje celkem dost čárek, takže se celkový manikúra krásně třpytí. 



Co považuji za skvělé je, že se vůbec neloupe, nedělá praskliny (jak mi dělá třpytivý topcoat od Essence) a lak s ním vydrží neporušený čtyři dny. To je podle mě na Essence opravdu super!



Lak stojí kolem 50,-Kč a určitě stojí za to vyzkoušet! Nevím, jak jsou na tom ostatní efektové topcoaty, ale tenhle "čárečkovaný" vám rozhodně můžu doporučit!
Už jste vyzkoušely něco z jarních novinek Essence? Jaký produkt byste mi doporučily?
Mějte se krásně a užijte si víkend!
Klára

5 komentářů:

  1. lak mi dost připomíná skartovavý papír:)) líbí se mi, ale asi by to nebyl zrovna adept do mého nákupního košíku.. nevím proč, ale asi by mě spíše zaujaly jinačí kousky, každopádně své kouzlo ale má.. podobný jsem ještě ani neviděla:)

    OdpovědětVymazat
  2. haha, přesně na ten jsem včera koukala a taky se mi moc líbil, protože jsem si ale tento týden pořídila podobnej, tak jsem odolala, ale je fakt super a zkoušela jsem ho i samotnej na nehty a taky vypadá pěkně :)
    http://something-times.blogspot.cz/2014/03/nehty-la-pink-bouquet.html

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá krásně! :) Co se týče té Eifellovky, vyrobila jsem si jí sama z papíru a přilepila jí na stěnu oboustrannou lepenkou :D.

    OdpovědětVymazat
  4. Tenhle styl se mi nelíbí. Mám podobný s čárečkami od Misshy, akorát barevný a fakt to není můj šálek čaje.

    OdpovědětVymazat