pátek 7. února 2014

Tmavší růžovo-vínové líčení (Valentýnský makeup) |TUTORIAL|

Ahoj!
Páteeek! Myslím, že už nic nemusím dodávat. Já osobně jsem ráda, že tenhle zakletý týden končí, protože se mi pořádně nic nedařilo. Takže se pěkně vyspím a příští týden snad bude lepší :)
Jak asi všechny víme, příští týden je Valentýn. Neslavím ho, ani ho moc neuznávám a obecně si ho nijak nevšímám. Dnešní rok je ale výjimkou, protože naše taneční kurzy pořádají Valentýnský ples. Je ve čtvrtek (takže den před Valentýnem), což je pěkně na nic, protože já budu někde do půl noci tajtrdlíkovat a v pátek musím na osmou naklusat do školy. Vážně?! Ale maminečka mě snad omluví z prvních dvou hodin :)) 
No a díky tomuto plesu jsem se rozhodla Vám udělat tutorial na takové tmavší líčení v barvách Valentýna (růžová, vínová). Samozřejmě to můžete nosit kdykoliv, ale proč tohoto svátku nevyužít? 


Vše jsem nafotila krok po kroku, takže s postupem by snad neměl být problém :) Blogger zas trošku zmrvil kvalitu fotek, tak to prosím omluvte...


Začneme světle růžovými perleťovými krémovými stíny, které prstem naneseme přes celé víčko. Já použila Color Tattoo v odstínu Pink Gold, které vím, že pěkně drží, tím pádem nám zafixují i práškové stíny.


Poté ty krémové stíny zafixujeme světle růžovým perleťovým stínem, který opět naneseme přes celé víčko. 


Nyní se dostáváme k vínové. Tu dáme do ohybu a do vnější třetiny víčka. 


A rozmažeme, aby nebyly tak tvrdé přechody barev. 


Černým stínem uděláme linku co nejblíže k řasám, jak to půjde. Ale nemusíme ji dělat nijak precizně, protože ji stejně budeme rozmazávat.


Linku rozmažeme.


Poté si vezmeme nějaké linky, je jedno jaké, jestli ve fixu, tekuté nebo gelové. Prostě ty, se kterými se Vám dobře pracuje. A s nimi uděláme opravdu jen tenounkou linku co nejblíže k řasám. Neděláme žádný ocásek.


Aby jsme líčení a pohled projasnily, vezmeme si stříbrný/bílý perleťový stín a dáme ho do vnitřního koutku oka a trošku pod obočí.


A zakončíme řasenkou!


 Trošku bonusové fotky:




Tyto produkty jsem použila. Je to jen na ukázku, protože je úplně jedno, jestli použijete jinou paletku, nebo jiné štětce :) 


Taky vás po odlíčení jednoho oka uchvátí ten rozdíl? Mně tedy ohromně, tak jsem Vám to vyfotila :D


Mějte se krásně a napište mi, jestli se Vám tento typ článku líbí a jestli byste chtěly další tutorialy.
No a nakonec: slavíte Valentýna? A máte s kým? Protože já třeba ne... :)
Užijte si víkend!
Klára
INSTAGRAM

5 komentářů:

  1. Přesně takto jsem byla nalíčená na Štědrý den, krásné líčení (tobě se tedy povedlo víc než mně :-D Ale ideu jsme měly stejnou :-P).
    PS: Určitě takové články zveřejňuj častěji, ráda se inspiruji!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A Valentýna neslavíme, ale 13.2. máme s přítelem výročí :-D (Ale to taky "neslavíme", jen vždy zhodnotíme, jak hrozně tolerantní jsme a že to třeba ještě nějaký ten rok vydrží :-P)

      Vymazat
  2. Moc pěkné líčení a tobě opravdu sluší! :) Valentýna slavíme a už se moc těším :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné líčení, takové články častějii!!!:D Máš krásné fotky, čím fotíš na blog??:)

    OdpovědětVymazat