pondělí 10. února 2014

INSTAmoments

Ahoj!
Teprve teď jsem se přestala učit, takže jsem poněkud přetáhlá. Vím, že někdo teprve teď začíná, ale já se prostě takhle "pozdě" večer učím nerada, protože mám pak pocit, že to nemůžu stihnout a že už musím spát :D
Stejně mi ale přijde, že toho moc neumim, tak snad to zítra nějak sfouknu...
Dneska mám pro vás článek napěchovaný mými fotkami z Instagramu. Udělala jsem takový výběr, který obsahuje fotky už od úplného začátku. Tak snad vás navnadím a aspoň trochu ukážu to, co dělám těm, co instagram nemají :)

Fotím Zrzka z chalupy. Já v zrcadle, když jdu do tanečních. Vzpomínka na vánoční výzdobu.


Četla jsem Hvězdy nám nepřály - fakt boží kniha :). Koukám na PLL. Roztomilý svícen (bohužel je mamky).


Dojedla jsem mega Nutellu. Další čokoláda. Zdravá přesnídávka!


Zrcadlovka aneb OOTD. Pletu cop. A nosím swag ponožky.  


Jíme zdravě. Učím se chemii a piju čaj. A zapálím si k tomu svíčky.

Jak se máte vy? Nechci vás moc zatěžovat, ale my toho máme teď ve škole fakt megamoc, tak snad to pomine a zas bude líp :)
Mějte se krásně a budu ráda, když mě budete sledovat!
Pa.
Klára

2 komentáře:

  1. Krásné fotky! :) Vůbec si Zrzka nepamatuji, někdy mi ho musíš ukázat :) Tvoje ponožky jsou každopádně vždycky perfektní!! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj! Určitě tě seznámím :) No a víš co? Tahle jedna super ponožka se záhadně ztratila. Vůbec to nechápu, ale pračce se asi mimořádně zalíbila. Jinak si to neumím vysvětlit :(

      Vymazat