pátek 14. února 2014

Dermacol - linky ve fixu Precise Black |RECENZE|

Ahoj!
Řeknu vám, včerejší večer a celý dnešní den si opravdu užívám! Včera, jak jsem už naznačovala, jsem byla na Valentýnském plesu na Žofíně a bylo to opravdu skvělé! Protancovala jsem celou noc, pobavila se s kamarády a po půlnoci jsem se vrátila domu, zalehla a spala do devíti ráno. A dneska mě mamka omluvila ze školy, abych to mohla dospat a trochu si odpočinout :) Takže nejlepší!
Dnešní článek chci věnovat linkám ve fixu, které jsem si koupila asi před měsícem. Doma mám gelové linky od Maybelline, se kterými jsem moc spokojená, ale přeci jen se mi zdá fix pohodlnější a rychlejší, než po každém použití čistit štěteček. Tak se vrhnem na linky od Dermacolu!


Jediný fix, který jsem doposud vyzkoušela byl nějaký od Essence, který taky nebyl špatný, ale hrozně špatně se odličoval a celkem brzy vyschnul. Tenhle se mi jeví 100% lépe :)


S tímto fixem se linka dělá jedna báseň, protože místo, kde ho držíte je trošku zúžené a matné, takže pěkně padne do ruky. Hrot je pevný, špička se už trošku "ožvejkala", ale pořád se s ním kreslí pěkně.


Jde udělat úplně tenounká linka, která se hodí třeba pro efekt hustších řas. Kdo by chtěl linku silnější, stačí jakoby celý hrot na víčko obtiskávat a nemůže se vám stát, že by byla různě silná.
Barva je opravdu krásně černá a linka se trošku leskne. Neobtiskává se na víčko a vydrží celý den :) Včera se mnou vydržela pět hodin tancování a pár opravdu zpocených chvilek, to je co říct!
Odličování také není žádný problém.
No a cena je taky krásná, myslím kolem 90,-Kč. Já ji kupovala ve slevě, takže vyšla na nějakých 70,-Kč.
Tyto linky Vám opravdu mohu doporučit! Zároveň si myslím, že je to vhodný nástroj pro ty, kteří s linkami chtějí začít a nebo se jim doposud moc nedaří :)
Krásný víkend!
Klára


9 komentářů:

  1. Ja osobne veľmi nemusím tieto linky vo fixke :/. Mala som teda len jednu z Avonu, ale vyschla skoro hneď. Teraz mám tekuté linky od Essence a sú celkom fajn, len mi príde, ako keby sa ošúpali z viečka a záhadne zmizli :D. Neviem no, možno tým fixkám dám predsa len ďalšiu šancu.

    OdpovědětVymazat
  2. Na tyto linky si dělám už pěknou dobu zálusk a tys mi jen potvrdila jak sou určitě skvělé, takže určitě si je brzo koupím ! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Už kolikrát jsem na ně koukala :-), asi brzy neodolám, Jinak máš moc pěkný vzhled blogu, takový krásně pastelový O:-).
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, pastelové barvy, to je moje! :) A s těmihle linkami nemá cenu váhat!

      Vymazat
  4. Ja tiež nemám dobré skúsenosti s linkami vo fixe, pretože mi veľmi rýchlo vyschli...tieto som ešte nemala, tak daj potom vedieť, koľko ti vydržali :))
    BeautyMissfits

    OdpovědětVymazat
  5. Noo vypadá moc dobře :) a vypadá že i hezky kreslí. Já mám jeden od Essence a občas musím ho víc naklopit aby psal..:) Tvj tip asi využiju :)

    OdpovědětVymazat
  6. Dosud jsem věrná linkám od Essence, ale až nedávno jsem v nich našla nedokonalost. Když nejdřív nanesu stíny a pak na ně kreslím linky, už nejsou černé, ale takové divně tmavě modré. Jak je to s těmito od Dermacol? Taky mají jinou barvu nebo jsou stále černé?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stále černé :) Jak po nanesení na víčko, tak po stínech. Klidně i po krémových!

      Vymazat
  7. Vypadají dobře! Mám ráda, když je linka spíš tenčí! A ta cena je také lákavá!

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat