středa 8. ledna 2014

OOTD - Cute simple school outfit

Ahoj!
Řeknu vám, to vstávání je fakt horor :D Dneska mi trošku padala hlava v ZSV, ale tak přežila jsem :) Už jen dva dny a pak to dospím...
Dneska bych vám chtěla ukázat můj jediný úlovek v povánočních slevách - a to krásný, huňatý, chlupatý, měkoučký, roztomilý svetr. Nemůžu se ho nabažit - krásně vypadá jak k džínům, tak k legínám a navíc je maximálně pohodlný :) A byl hodněkrát  pochválen...



Dneska jsem si výjimečně také dala trošku záležet na účesu, proto jsem se ním musela pochlubit :) Vše jsem nakonec doladila růžovou gumičkou, krásnou sponkou od kamarádky a náušnicemi, které jsem zapomněla vyfotit.
Každopádně tohle je přesně můj styl - pohodlný, jednoduchý, ale přesto má něco málo do sebe...
Jaké jsou vaše oblíbené kousky na tohle období? Plánujete své outfity, nebo jen něco popadnete ze skříně? (tak to většinou mám já :D )
Mějte se krásně!
Klára

2 komentáře:

  1. ten je fakt krasny!


    Pozyvam na Nobilis Tilia giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. Ten svetrík je dokonalý... Taký jemný, ale predsa nie obyčajný! :-)

    Blog Papi Lapi

    OdpovědětVymazat