pátek 17. ledna 2014

Jedno slovo |TAG|

Ahoj!
Dneska jsem si připravila tag, který mě osobně velmi zaujal a sama jsem zvědavá, jak na otázky odpovím :P Na vše by se mělo použít jen jedno slovo, jak pravý název. Tak pojďme na to!

1. Tvoje vlasy?  Dlouhé
2. Oblíbená věc? knížka
3. Sen z minulé noci? žádný
4. Oblíbené pití? Pepsi
5. Vysněné auto? nevím
6. Místnost, ve které se nacházíš? můj pokoj
7. Tvůj strach? konec víkendu
8. Co bys chtěla být za 10 let? šťastná
9. S kým jsi strávila včerejší večer? s rodiči
10. Co nejsi? kluk
11. Poslední, co jsi dělala? jedla 
12. Co máš na sobě? tričko
13. Tvoje oblíbená knížka? Hunger Games 
14. Poslední, co jsi jedla? čokoládu
15. Tvůj život? klidný
16. Tvoje nálada? veselá
17. Tvé léto? daleko
18. Kdy ses naposledy smála? 10 minut
19. Nejoblíbenější víkendová činnost? lenošení
20. Tvůj počítač? starý
21. Pivo? ble
22. Zima? sníh
23. Dovolená? chci! 
24. Na tvé posteli? polštář
25. Láska? není :/

Uff. Řeknu vám, byla to fuška, ale celkem jsem se pobavila :) Někdy je těžké odpovědět jedním slovem, tak těch pár slov navíc omluvte... Určitě tento tag udělejte a odkaz mi hoďte do komentářů!
Mějte se krásně a užijte si víkend!
Klára
P.S. Pravidelně přidávám fotky na svůj INSTAGRAM, tak budu ráda, když mě budete sledovat :)

Žádné komentáře:

Okomentovat