neděle 5. ledna 2014

Gabriella Salvete STARS - 14 Blu Imperiale |RECENZE|

Ahoj!
Zdravím vás v poslední den mých prázdnin. Bé. Dneska mi celý den nějak blbne internet - některé blogy i stránky mi to prostě nejde zobrazit - děje se to i vám?
Každopádně dneska si dáme další lak z mé nejoblíbenější kolekce laků na nehty - pískové Stars od Gabriella Salvete. Těch se jen tak nezbavíte :D
Tyto články už bych pojala spíše tak, že to bude záplava fotek, protože všechny laky mi přijdou, že mají více méně stejné vlastnosti, tak nemá cenu to psát pořád dokola...
Shrnutí: krásné barvy, drží tak 3 dny bez porušení, potom se ošoupávají, kryjí ve dvou vrstvách, hrubý "finish", hůř se odlakovávají.
Tak a teď se vrhnem na tohoto krásného modráska :)





Blu Imperiale je krásná tmavě modrá barva s tyrkysovými mini třpytečkami, které ho dělají až neonového :)






Vyfotila jsem ho ještě s bleskem - krásně vynikne to, jak se třpytí :)



Tohle je barva, která se GS opravdu povedla a je to myslím must-have z nové kolekce :) I když je to modrý lak, vůbec se ho nebojte, myslím, že na nehtech vypadá opravdu parádně!
Mějte se krásně a přežijte pracovní týden!
Klára

3 komentáře:

  1. Vypadá moc krásně :) Mně se modré laky na mých nehtech moc nelíbí. Je pravda, že mám doma jeden, jenže ten byl na ozdoby na razítkování :))

    A.

    OdpovědětVymazat
  2. dokonala farba!

    Pozyvam na Nobilis Tilia giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovědětVymazat