úterý 14. ledna 2014

Dvojitá linka

Ahoj!
Dneska opravdu jen takový odpočinkový článek, protože v pátek se uzavírá klasifikace a já nemám čas ani chuť se moc zabývat blogem. Takže potom se to opět zlepší :) 
V tomto článku bych vám chtěla ukázat líčení, které jsem měla v neděli v tanečních. Po třítýdenní přestávce jsme se naučili čardáš - fakt sranda, lepší tanec jste neviděli :D Každopádně jsem měla černé šaty s krajkovými zády a líčení jsem chtěla dát nějaké jednodušší - zvolila jsem dvojitou linku. V pátek jsem si ji zkusila nanečisto a v neděli už jsem celkem jela na jistotu :P Není to opravdu tak složité, jak jsem se bála. Chce to jen si podepřít ruku a pak holt doufat, že to bude na obou stranách jakž takž stejné... Použila jsem svůj nový fix od Dermacolu, na který po delším ozkoušení bude recenze :)


Tak jo, mějte se krásně a napište mi, jestli máte ve škole taky v tuto dobu frmol a jestli už jste někdy zkoušely dvojitou linku :)
Klára

1 komentář:

  1. Jé to je hezoučké, asi bych na to neměla nervy, tyhle precizní věci mi nejdou :D
    FairyChain

    OdpovědětVymazat