čtvrtek 30. ledna 2014

Cotton Candy Nails

Ahoj!!
Jupí! Konečně máme zítra prázdniny, a tím pádem prodloužený víkend! Řeknu vám, ten půlrok ve škole pěkně utekl, za chvíli zas bude léto a já o rok starší! Uáá. Je to strašně strašidelný :)
Jak se máte vy? Já se nejspíš zítra s tátou vydám za sněhem na hory, tak snad jsem to lyžování nezapomněla :)
Taneční mi směle pokračují, už jsem se stala mírně pokročilou (hurá) a moc mě to baví. Už jen pár lekcí a konec :/ Musím si to pořádně užít!
Tenhle týden jsem se naladila na jemné pastelové barvy a do nich jsem také zahalila své nehty (taky vám to zní tak divně?). Vybrala jsem si pro ně jemný růžový a světle levandulový odstín. Princess a Levander Love, abych byla přesná, z kolekce pískových laků Gabriella Salvete Stars.




Tak povídejte, jak se máte, pusťte si svojí oblíbenou veselou písničku, film, knížku, cokoli, co vám udělá radost :) 
Tip: To je ale krásný den!! 


Mějte se krásně a těším se na Vaše komentáře!
Klára

9 komentářů:

  1. aký pekne pozitívny príspevok :)
    máš krásnu farbu očí :))

    OdpovědětVymazat
  2. Kedy máš narodky? Slováci idú zajtra do školy :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :( Tak zase je určitě máte jindy, neboj, pátek přežiješ a pak bude víkend! Jinak narozeniny mám 25.10. Naštěstí až tak za dlouho, neumím si představit, že by mi už bylo 17 :D

      Vymazat
  3. Mne u tohodle laku hrozně vadilo, že po dvou dnech se "zašpinil" a musel ajsem to jen odlakovat..

    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, v tomto ohledu je nejslabší z této kolekce... První den je ale jedničkový!

      Vymazat
  4. Mám oba laky a jsou úžasné, a jak jsi je zkombinovala, paráda. Moc Ti sluší.

    OdpovědětVymazat
  5. tie su užasne :)
    pokiaľ chceš u mňa na blogu prebieha giveaway o galaxy leginy http://fashion-paradis.blogspot.sk/2014/01/galaxy-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  6. To je krásnej lak :') ten chci :D

    OdpovědětVymazat