pátek 24. ledna 2014

bitofklara |INSTAGRAM|

Ahoj!
Asi jste si všimly, že to tu poslední dobou moc nefunguje. Já se omlouvám, ale poslední dobou se mi nějak blogovat nechce. Ráda bych si četla Vaše komentáře, ale chápu, že to není možné, když není na co reagovat ;)
Budu se snažit se polepšit, tak uvidíme, ráda se sem brzy vrátím. Ale prostě na to musím mít chuť a ne se nutit. Snad to chápete :)
Každopádně, kdyby Vás zajímalo, co dělám, nebo jak vypadám a takovýhle blbosti, můžete mě sledovat na Instagramu, budu moc ráda. Takže to jsem Vás jen chtěla informovat.
Mějte se krásně, užijte si víkend!!



Klára

3 komentáře:

  1. Vyzeráš ako Mere Foster <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? (Abych byla upřímná, nejdřív jsem si musela vygooglit o koho vlastně jde :D ...)

      Vymazat
  2. krasne hodiny :)

    Pozyvam na giveaway o znackove plavky, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/pripravte-sa-na-leto-sutazte-s-biancou.html

    OdpovědětVymazat