neděle 10. listopadu 2013

Sephora - lak na nehty Green tea time |RECENZE|

Čaues!
Dneska to bude zase recenze na lak na nehty, nedám s nima pokoj, ale na to už jste si asi zvykly :) 
Tento odstín je spíše "letnější" svým odstínem, ale mně se v neděli hodil k šatům do tanečních, takže jsem ho prostě musela nalakovat!


Dostala jsem ho v Sephoře zdarma k nákupu na dny Marianne, takže nevím, kolik normálně stojí. 
Tenhle lak je ve skutečnosti trošku víc do zelena, ale foťák to prostě nedokázal zachytit. Tak musí trošku zapracovat vaše fantazie :)



Štěteček je krásně široký a měkký, lakuje se krásně. Bohužel dělá trošku čáry, takže pro bezchybné krytí to chce tři vrstvy. Schne ovšem rychle a i se hezky leskne. 
Výdrž není úplně bombózní. Vydržel tak dva dny neporušený, třetí den se trošku odštíply kraje. 



 Na těhle fotkách vypadá lak opravdu až světle modrý, nechápu to. 
Takže já jsem spokojená, ale není to opravdu lak a značka, od které bych potřebovala víc odstínů. Na vyzkoušení super, ale ta výdrž u mě trošku pokulhává, no.
Jakou zkušenost máte s těmito laky vy? Nosíte už podzimnější barvy, nebo to neřešíte?
Mějte se krásně!
Klára

3 komentáře:

  1. Ten je moc hezký! :) Já laky od sephory zbožňuji! :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezký odstín. Já jsem si přesně taky na Dnech Marianne jako dárek vybrala rudý, říkala jsem si, že ho víc využiju. Tyrkysový totiž mám a tak často ho nepoužívám...

    A.

    OdpovědětVymazat
  3. Juu to je krásná barvička:)) sice bych ji zvolila spíš na jaro nebo na léto:)) ale je hezká:)

    OdpovědětVymazat