čtvrtek 3. října 2013

Rimmel - lak na nehty 60 seconds - 430 Coralicious

Ahoj!
Já vím, že píšu po dlouhý době. Ale neměla jsem na blogování čas ani náladu. Máme hrozně moc učení, plno testů... Ale to tu nebudu rozebírat.
Každopádně jsem už v pondělí chtěla napsat článek o svých prvních tanečních - vyfotila jsem jak šaty, tak i makeup, ale když jsem vložila fotku do článku, hrozně se znekvalitnila a mě na obličeji vyskákaly tmavý fleky, který tam prostě nemám a vypadalo to strašně! Máte s tím taky problém? Doufám, že je to jen dočasný, protože dřív se mi s fotkama nic nestávalo... Tak snad. Kdyby jste měly nějaké tipy, co s tím, budu moc ráda :)
Nicméně šaty jsem měla v růžovo-korálové barvě a s nimi jsem sladila i své nehty :) Na konec článku vám hodim alespoň detail těch šatů!
No a úplně poslední poznámka. Všimla jsem si, že jste mě nominovaly na Blogerku roku! Děkuju vám moc, vůbec jsem si netroufala myslet, že už jsem dospěla do takové fáze blogování, že by se tohle mohlo stát :) Moc to pro mě znamená a já vám moc děkuju! Ale teď už fakt k tomu laku... :P

Mám ho už od léta, kdy jsem ho kupovala v Tetě za nějakých 30 korun a barva mi přišla úplně krásná na léto - jak na ruce, tak nohy :)

Je to opravdu krásná korálovo-červená barva. Oproti jiným lakům z této "minutové" řady mám k němu bohužel pár výhrad. Úplně kryje až ve třech tenčích vrstvách a ošoupává se už druhý den - nijak moc, ale přece :) Abych zas něco vypíchla - krásně se leskne! Není třeba topcoat - leda kvůli lepší výdrži. 


 Širší štěteček mi vyhovuje a nemám k němu výhrady :)


Takže za mě: barva krásná, krytí nic moc, ale zažila jsem horší, lesk super, výdrž tak průměrná. Ale stejně za těch pár korun je to super, navíc mají velikou škálu barev a myslím, že každá najde tu svojí :)
A jak jsem slíbila, tady jsou ty šaty.


To je všechno, mějte se krásně a krásný víkend, který už se blížíí :)) Já jedu v sobotu do Německa, tak vám pak dám vědět, co jsem si přivezla!
Pa,
Klára


7 komentářů:

  1. Nedávno jsem psala také recenzi o laku od Rimmel z této řady a jsem nadšená :)) Tento odstín také vlastním a souhlasím, že krytí u mě dvou vrstev ještě nestačí, alespoň tři jsou třeba :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja z teto řady nemám žádný lak, ted jedu spiš Coloramu, ale barva je opravdu nádherná. :))

    OdpovědětVymazat
  3. Pekny odtien. Inak pravze ja mam dobru skusenost, mam jeden cerveny a je skvely, naozaj rychlo schne a kludne staci aj jedna vrstva. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten je skvělej :). Rimmel má dost dobré laky, ale na můj vkus moc drahé. Mám tento lak v černém odstínu.

    www.andie-chambers.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě naopak ceny přijdou přijatelný :) Je pravda, že třeba ten Salon Pro stojí nějak 100, ale celkem často ho zlevňujou i na půlku, takže pak se to vyplatí...

      Vymazat
  5. Mám taky tento odstín, na jaro perfektní :) Rimmel laky mám moc ráda..

    OdpovědětVymazat