úterý 29. října 2013

Nail Polish Obsession TAG

Ahoj!!
Po delší době jsem opět narazila na TAG, který by mě zaujal a neměl ho na blogu každý druhý. Je o lakách na nehty, tak doufám, že se Vám zalíbí a rozšíříte ho dál do našich krajin :))

  • Jaká je tvá oblíbená značka laků na nehty?

Z drogérkových určitě Rimmel, Gabriella Salvete, špatné nejsou ani Maybelline Colorama. Z těch dražších mám ráda Essie - pravdou ale je, že jsem nevyzkoušela ani China Glaze, ani OPI, takže nemám srovnání. 



  • Třpytky. Ano, nebo ne?
Za mě jak kdy, ale klidně ano. Můj oblíbený třpytivý top coat je z limitky essence, který obsahuje různé velikosti světle růžových a průhledných třpytek.


  • OPI, China Glaze, nebo Essie?
Jak jsem psala u první otázky - za mě zatím Essie.
  • Jak často měníš lak na nehty?
Lakuju vždy v neděli a mám ho celý týden ;)
  • Jaká je tvá nejoblíbenější barva na nehtech?
Asi nějaký růžový... Ale je to těžký to takhle říct.
  • Tmavé, nebo světlé?
Světlé! Ne že bych neměla pár tmavších, ale světlý pastelový - to je moje!


  • Jaký lak máš na sobě právě teď?
Žádný :D Zrovna mám prázdniny a tak nechávám nehty odpočinout. Ale do soboty jsem měla Rimmel Space Dust 003 Aurora. 
  • Matné nehty. in/out?
Matné nehty se mi líbí jen v kontrastu s lesklými - když je třeba jen jeden nehet matný, je to super! Jinak asi celou matnou manikúru ne.
  • Francouzská manikúra. ano, nebo ne?
Moc se mi líbí, ale nikdy jsem jí neměla a ani nevím, jestli bych jí na sobě zvládla :P
  • Oblíbený lak na nehty na zimu?

Abych řekla pravdu, moc nerozlišuju letní, zimní a buhvíještějaký laky na nehty. Nosím ty, na které mám náladu. Každopádně mám ve sbírce pár laků, které mi evokují zimu a Vánoce. Je to světle modrý pískový od Gabriella Salvete Azzuro, pak normální krémový od GS v odstínu 144 a pak vánoční Catrice 480 Genius in the bottle :)


A to je celý TAG. Doufám, že Vás bavil a já jdu pokročit v projektu na francouzštinu. Mějte se krásně!
Klára

3 komentáře:

  1. Pekný tag. Dúfam, že ti projekt vydarí. :)
    http://my-secrets-and-dreams.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. Pekný článok, trocha ti závidím že ti lak vydrží až týždeň. :) A svetlé pastelové milujem tiež. :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spíš těch pět dnů, na víkend to odlakovávám ;)

      Vymazat