čtvrtek 17. října 2013

Manhattan - Bonnie Strange - lak na nehty 003 |RECENZE|

Ahoj!
Konečně je zítra pátek a já si opět alespoň na den odpočinu od školy :) Dneska jsem si pro vás přichystala recenzi na nový lak z Německa od značky Manhattan. Je pravda, že u nás nejde sehnat, ale tak kdyby jste se vydaly za hranice, alespoň budete v obraze :))

Tahle barva mě zaujala na první pohled a totálně upoutala celou mojí pozornost. Je to krásná měňavá modro-zelná s odlesky do fialova a tmavě modra. Na nehtech vypadá víc zeleně.


Je tedy z limitované edice, ovšem nevím, jak dlouho bude trvat. 
Jak jsem tedy říkala (spíš tedy psala), barva je to úžasná a kryje ve dvou vrstvách. Schne krásně rychle. Štěteček je měkčí a užší, ale lakuje se s ním v pohodě.
O něco horší (ale ne úplně špatná) je výdrž. Už druhý den se začaly ošoupávat špičky nehtů, což není na první pohled vidět, ale přeci jen to trošku kazí dojem. Čtvrtý den už se mi na nějakých místech začal trošku odštípávat. Každopádně nevím, jak to bude vypadat s nadlakem - když mám nový lak a potřebuju si na něho udělat názor, nedávám ho ;)



Stál necelý dvě eura, takže alespoň za tu barvu to stojí. Není to můj nejlepší lak (třeba 60 seconds od Rimmel mi drží dýl), ale třeba jsou na tom jiné odstíny také jinak :)
Budu ráda, když mi napíšete, jestli máte od této značky nějaký lak a jak jste s ním spokojené.
Mějte se krásně a užijte si víkend!
Jo a kdyby vás napadl nějaký ten tad, dejte vědět!
Klára


Žádné komentáře:

Okomentovat