úterý 10. září 2013

Gabriella Salvete Stars - 03 Intense Coral |RECENZE|

Ahoj!
Hned na začátku bych se chtěla moc omluvit za to, že jsem už pět dní nic nepřidala. Ale na víkend jsme jeli na chalupu a pak nám nefungoval internet :/ Teď nám to konečně začlo fungovat, tak doufám, že to zase nějakou dobu vydrží :) Jinak dneska jsme se třídou dělali Světlušky! Co vy? Účastníte se taky těchto akcí?
Ale teď už k dnešnímu článku! Dneska mam přichystanou recenzi na další odstín pískového laku Stars, protože jsem se do nich maximálně zamilovala! A tenhle odstín je fakt hodně povedený :)

Když jsem tenhle odstín viděla úplně poprvé, nelíbil se mi. Ale pak se mi tak nějak začal vtírat pod kůži a teď ho přímo zbožňuju!! Taky to tak míváte? :)

Tenhle odstín je vlastně v základu oranžovo-korálový. Ovšem doplněný o úžasný zlatý třpytky a pískový efekt k tomu! Úplně letní barva :))



Pro plný krytí jsem dala dvě tenčí vrstvy. Držel tak tři dny, pak se trošku začly odštípávat konečky nehtů, ale jelikož je to pískový lak, vůbec není vidět, kde jste něco musely dokreslovat, nebo retušovat :)


Tak strašně se třpytí, až to ten foťák nemohl zaostřit! 

Já jsem opět moc spokojená! Krásně vypadá i na nohou :) Máte ho taky? Jak se vám líbí?
Mějte se krásně!
Klára

4 komentáře:

  1. Já mám 07 a jsem s ním moc spokojená!

    OdpovědětVymazat
  2. Světlušky apod už jsem absolovala neščetněkrát. Dřív jsem to brala jako dobrou příležitost k tomu,abych se ulila ze školy, ale teď mě to už docela otravuje. Jinak já mám tenhle lak v modrý variantě a jsem s ním vážně moc spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten je krásný :)!

    Pokud chceš podívej se na můj blog, kde právě probíhá Giveaway - výběr ceny je na Tobě :) !

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá dobře!

    Právě jsme Tě nominovala do Liebster award. Budu ráda, když se zapojíš. :o)

    http://mojekosmetika.blogspot.cz/2013/09/liebster-award.html

    OdpovědětVymazat