pondělí 2. září 2013

First day of school |Outfit & Makeup|

Ahoj!!
Tak to přišlo. Škola zase začíná a deset měsíců nám nedá pokoj! Ale tak to je, nemůžeme to změnit a musíme se s tím vypořádat jak nejlíp to jde :)
Jelikož jsem nedělala žádný "Back to school" článek, rozhodla jsem se to udělat tak trošku opožděně formou toho, co jsem si nakonec vzala. Tak doufám, že vám to nevadí a že se vám článek zalíbí :))


Řeknu vám, i když jsem si nachystala teplejší outfit, nečekala jsem, že ráno bude taková kosa! Měla jsem úplně prokřehlý ruce :D
Ale tak k outfitu. Vzala jsem si nový svetr z Primarku, pod něj obyč bílý tílko. K tomu jsem si vzala moje nejoblíbenější džíny z Tally Weil, který jsem si trošku ohrnula a nakonec jsem to doplnila červenýma Converskama. Jako doplňky jsem zvolila bílo-zlatý náramek a hodinky, který ladí se zlatými knoflíky na svetru :) No a lak na nehty? Pískový Gabriella Salvete v odstínu Intense Coral. Je úúúúžasný :)


Líčení jsem udělala mega jednoduchý. Trošku jsem zvýraznila obočí s Alverde gelem na obočí (recenze), pak udělala linku do poloviny oka s gelovými linkami od Maybelline a zakončila jsem to řasenkou Collosal Volum Express :))

Takže v tomhle jsem dneska vyrazila já - jak jste si dnešní den užily vy? 
Mějte se krásně!!
Klára

8 komentářů:

  1. Oči si maluju úplně stejně jako ty! :D Akorát ty máš o sto procent krásnější barvu duhovek ^^ Jinak já jdu letos první rok na vysokou, takže jsem se dneska ještě sladce flákala O:-) Ale každopádně přeju hodně štěstí a pevné nervy ode dneška až do konce školního roku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uá! Děkuju moc :D :)) Taky bych si dala ještě chvíli lehárko :)

      Vymazat
  2. Presne tak to ma podla mna vyzerat, pohodovy outfit na prvy skolsky den. ;)

    OdpovědětVymazat
  3. uzasny lak na nechtikoch!


    Inak ak ta zaujima ako funguje bieliaci Lacalut, recenzia u mna: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/09/strastiplny-pribeh-bianci-bieliaceho.html

    OdpovědětVymazat
  4. Krásny make-up aj líčenie :) ..úplne jednoduché ale pekné :) tie hodinky sú strašne pekné :)

    Beperfectissimple

    OdpovědětVymazat