pondělí 3. června 2013

Rimmel - lak na nehty 60 seconds - 835 Bright Back At You

Ahoj!
Doufám, že teď někde neutíráte podlahu, nebo nedej bože plavete. Asi všichni podle zpráv víte, jaký to v Praze je, tak to nebudu popisovat. Každopádně od Vltavy i Botiče jsme naštěstí daleko, takže jsou tu jen velký kaluže a moře deště. Jediná výhoda, která z toho vzešla je, že dneska a nejspíš i zítra nám zruší školu. Dneska dopoledne jsem si tudíž s kamarádkama vyrazila do velikýho Rossmanna a hádejte, jak to dopadlo? Mám zas dvě nový kosmetický věci. Ale o nich zas jindy, aby tady nebyly samý nákupy :)
Dneska se vrhnu na recenzi na mentolový lak od Rimmel!

S touto řadou laků mám samé dobré zkušenosti, proto je tady tak narychlo shrnu.

Krásný výběr barev - hlavně pastelový, široký štěteček, který je pro mě výhodou. Kryje ve dvou vrstvách a s nadlakem mi vydržel čtyři dny bez poškození (pouze trošku ošoupané špičky).
Na nehtech tahle barva vypadá opravdu krásně a co teprv až budou opálený! :) To bude něco.
Snad poslední a asi největší plus této řady laků je cena. Vzhledem ke všem těm plusům, který jsem zmínila, je cena padesát korun velmi dobrá a to jsou na ně ještě často slevy. Například tenhle jsem měla za krásných 35,-Kč. 
K mínusům mě nic nenapadá, snad jen, že se nedá celá lahvička vypotřebovat a pak lak zhoustne, ale jaký lak to nedělá.

Jaký máte s těmito laky zkušenost vy? Těším se na vaše komentáře - vždycky mě moc potěší :)
Mějte se krásně a snad už přestane pršet no...
Klára

10 komentářů:

  1. Já mám nový Rimmel Salon Pro a ten drží úplně perfektně. Mám recenzi na blogu .

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně, musím souhlasit. Taky jsem ho měla za 35, z Tety. :D
    A jsem 100% spokojená, i s výdrží. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ta barva je moc hezká. Mám skoro stejou od Essence)

    OdpovědětVymazat
  4. mám podobnej lak,ale od jiné značky, tuhle jsem snad nikdy nevyzkoušela,protože se mi zdála moc drahá

    OdpovědětVymazat
  5. Takovou podobnou barvu mám od L'Oréalu - ty laky drží jako přibité. Jinak já s 60 seconds moc dobrou zkušenost nemám. Mám odstín 610 Pompous a na nehtech mi vydrží cca. 2 dny. ://

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě mrzí... Já s nima zas mam ty dobrý zkušenosti. Možná se to liší odstín od odstínu :)

      Vymazat
  6. Já mám se 60 seconds samé super zkušenosti, stejně jako Coctail Color drží fakt dobře. Jako vrchní ochranu používám ten Stonger a vydrží mi to až 5 dní skvěle.

    Bohužel musím naopak kritizovat Lycra Pro, ty drží úplně příšerně, tedy alespoň mně.

    Časem se chci odhodlat ke koupi Crack Your Color a nějakého toho nového Salon Pro, ale už takhle mám laků tuny, tak uvidíme. Máte s těmito nějaké zkušenosti?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel s těmito nemám zkušenosti, ale nový odstíny Salon Pro mě taky moc lákají :)

      Vymazat
  7. Taky mám tyhle laky moc ráda :) Jsou super.

    OdpovědětVymazat
  8. Mám takový tlumeně růžový a červený a jsou ůžasné

    OdpovědětVymazat