středa 26. června 2013

Catrice - korektor Camouflage |RECENZE|

Ahoj!
Dneska jsem se rozhodla, že přidám recenzi na korektor od Catrice. Fotky z Paříže si tedy dáme pozítří, ano? :) Tak a teď už ta recenze!


Už delší dobu jsem potřebovala nějaký univerzální korektor s dobrým krytím a s barvou takovou, aby šla jak na pupínky tak na kruhy pod očima. Na tenhle korektor jsem v drogérii koukala už delší dobu, ale pořád jsem si nebyla jistá, jak na tom je s kvalitou. Pak jsem v jednom videu od GetTheLouk viděla, že Lou si ho oblíbila a tak jsem neváhala, a šla si ho koupit. A můžu říct, že jsem neprohloupila!


Celkově mají tři odstíny tohoto korektoru. Nejsvětlejší je opravdu světlý, takže pro bledulky si myslím, že bude super. Já jsem šáhla po prostředním odstínu, který je na mě v zimě trošku tmavší, ale teď jak jsem chytla trochu toho "bronzu" je super. No a pak nejtmavší, ten má hodně nádech do růžova. 


Korektor je krásně krémový, trošku tužší, ale pod teplem prstu krásně zvláční. Prstama se také krásně vklepává do pleti. Je v celkem jednoduchém plastovém šroubovacím kalíšku, ale líbí se mi. V jednoduchosti je krása! Možná bude pro někoho nevýhoda aplikace prsty, ale štětcem by to šlo stejně tak dobře.
Kryje výborně, na nějaký červenější pupínky jsou potřeba dvě tenčí vrstvy. Nezvýrazňuje suchá místa a nedělá mapy. Po zapudrování vydrží celý den! Takže spokojenost největší.


Koupíte ho v Rossmannu a stojí kolem 70,-Kč, což je podle mě velmi přijatelná cena. Já jsem s ním velmi spokojená a určitě bych vám ho doporučila!
Máte tento korektor? S jakým jiným korektorem jste spokojený? :)
Mějte se krásně! Odpoledne se jedu mrknout po obchodech - snad ve výprodejích seženu nějaké džínové kraťasy a navíc dárek pro sestřenici. Kdybych něco ulovila, rozhodně vám to co nejdřív ukážu!
Pa!
Klára

12 komentářů:

  1. Já mám svůj milovaný Dermacol makeup cover a nemám potřebu ho za nic vyměňovat. Stejně mám pocit, že mi to balení vydrží tak do konce života :DDD

    OdpovědětVymazat
  2. Do růžova by se hodil na kruhy pod očima? :) Vždyť na kruhy pod očima se používá žlutá/oranžová... která kruhy neutralizuje...

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu! Spletla jsem se. Každopádně děkuju za připomínku :) Hned to přepíšu, abych neplácala nesmysly...

      Vymazat
    2. To neva. Nemělo to být nijak rýpavé, jen takové upozornění :) Jinak recenze je moc hezká. Taky jsem se na ně dneska dívala v drogerii :)

      Vymazat
    3. Já vím :) Vůbec se nezlobím, naopak jsem ráda, když se poučím nebo se dozvím něco nového! A díky ;)

      Vymazat
  3. Lou mě na něj navnadila, ale bojím se, že je na mně moc tmavý. Jak píšeš, v létě sice pleť chytne broznozvý nádehc, ovšem přesto si myslím, že bych potřebovala mnohem světlejší :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně zkus mrknout na ten nejsvětlejší odstín! Myslím, že by mohl být ten pravý :) I když vím, že i ten je pro mnoho holek tmavý...

      Vymazat
  4. Právě sháním nějaký korektor, takže díky :)! Mrknu se v drogerii na něj.
    MaláMacanda.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Catrice celkově mám moc ráda a tohle mě už delší dobu láká, ale stále u mě vede Make-up Cover od Dermacolu...

    http://ukoralky.blogspot.cz/2013/06/prvni-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  6. Dlouho uvažuju o tom, že si ho taky koupím. Od Catrice navíc ještě nic nemám, tak snad se k tomu někdy odstanu a do té doby ho nezruší :)

    OdpovědětVymazat
  7. Korektor je úžasný, ale kupovala jsem ho v zimě kdy jsem byla vybledlá teď nevím jestli si mám nebo nemám kupovat tmavší odstín jestli už není pozdě :/ když za pár dní bude podzim a následuje ZIMA :( no to mám ale dilema :D

    OdpovědětVymazat
  8. Tento korektor som zatiaľ neskúšala, ale čítam o ňom na každom blogu, takže určite si ho kúpim. Korektory používam takmer denne, stále ma trápia červené fľaky po akné tie potrebujem prekryť najčastejšie, skvelé sú pre tento účel zelené korektory, ale tie ponúka máloktorá značka, Avene Couvrance bol v tomto smere môj favorit, ale je pomerne drahý. Veľmi dobre kryje make-up Cover od Dermacolu, ale pozor, ten dosť vysušuje pokožku a naviac sa nevie veľmi vpiť do pleti, je pomerne mastný. Eucerin korektor je tiež veľmi dobrý, akné aj vysušuje a lieči, čo je podľa mňa pri korektoroch nesmierne dôležité. Momentálne mám tú paletku od Catrice All around, hnedé odtiene sú skvelé, zelený je nanič, strašne svetlý takže nekryje.
    Bianka

    OdpovědětVymazat