neděle 14. dubna 2013

Maybelline - Gel Eyeliner 24H |RECENZE|

Ahoj!
Omlouvám se za svou neaktivitu, ale nějak nemám nápady a na nákupech už jsem taky dlouho nebyla. Každopádně se budu snažit to zlepšit a začínáme dneškem, kdy mám připravenou recenzi na moje první gelové linky!

Moje úplně první linky byly ve fixu. Ty jsem si celkem oblíbila, ale po nějakém čase se začala "ožvejkávat" ta špička a nebyla v ní ta černá barva, takže se linka dělala ještě hůř. No a tak jsem se jednoho dne rozhodla a když na tyhle vychvalovaný linky byla sleva v Tetě, neváhala jsem a šáhla jsem právě po nich. A rozhodně toho nelituju!
Součástí balení je i štěteček, který mi maximálně vyhovuje, i když si chci koupit ještě ten od Essence - ten je spíš tvrdší, kdežto tenhle je krásně měkký. To ale neznamená, že s nim nejde vytvořit tenká linka.
Linky (ta černá hmota :D ) samy o sobě jsou krásně gelovo-krémové, nevysychají a velmi lehko se s nimi vytváří linka. Linka se neobtiskává, nerozmazává a nedělá nežádoucí neplechy. Vydrží krásně černé celý den, je radost je mít a okouzlovat (nejen) s nimi své okolí!
Jediné, co mi na nich vadí je, že když vám linky dojdou, budete si muset kopit celé nové balení, tzn. i štěteček. Na co vám pak budou dva stejné... Ale můžete někoho obdarovat, nebo ho prostě vyměnit za starší.
Za mě teda určitě všechny palce na rukou i na nohou nahoru. Gelových linek jsem se sice trošku bála, kvůli těm štětečkům, ale řeknu vám, není nač se bát :) Jděte do nich!
Mějte se krásně a napište mi, jestli máte s těmito linkami nějakou zkušenost a jakou.
Nakonec pár ukázek linek v mém podání (samozřejmě jich bylo víc, ale ne každý den se chcete a máte chuť fotit)
Tak pa!
Klára

7 komentářů:

  1. Tyhle bych taky chtěla moc zkusit... ale zatím jsem spokojená s těmi od Essence a ten štětec je nejlepší, jde s nim ta linka vytvořit i milimetrová

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  2. Kamarádka je má a moc si je chválí. Já se gelových linek bála a tak jsem si pořídila ty ve fixu od Essence a jsem spokojená (více méně :D)

    OdpovědětVymazat
  3. já si je možná koupím, hrozně se mi to líbí!.)

    OdpovědětVymazat
  4. Super věc :) taky mám a vyhovuje mi :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. děkuji za tip, já jsem podobné měla kdysi od Oriflame a od té doby jsem je nikde neviděla, jsem ráda že jsem je u tebe objevila, hned zítra vyrazím na nákup :-)

    OdpovědětVymazat
  6. U mě na blogu právě probíhá giveaway, potěší mě, když se zúčastníš :) http://dullsinea.blogspot.cz/2013/04/jarni-giveaway.html

    Hezký den :)

    OdpovědětVymazat