čtvrtek 7. března 2013

P2 - lak na nehty, který opravdu vydrží týden!

Ahoj!
Dneska už po sluníčku ani památky a tak jsem se rozhodla "projasnit" blog mým lakem na nehty z Německa, který mám už celkem dlouho, ale tak trošku jsem na něj zapomněla a tak na recenzi jsem se dostala až teď :)
Tuhle značku najdete v německém DM, myslím, že je to jejich značka, něco jako S-he nebo Ebelin. Koupila jsem si ho díky Mie z Kissbooku, u které jsem na tyhle laky četla chválu :) Myslím, že příště si koupím jinou barvu...

Na týhle fotce se mi barva podařila zachytit nejvěrohodněji :) Je to takový výrazná růžovo-oranžová, možná až trochu do zvýrazňovače. Podle mě spíše letní barva, ale já to nějak neřešim...
Na laku mi vadí dvě věci: kryje ve třech vrstvách a někde na nehtech jsou ještě tmavší místa (to ale může být světlejších odstínem laku) a pak že se moc neleskne - to se samozžejmě dá vyřešit topcoatem, ale já jsem potřebovala testovat výdrž...
A výdrž - to je teda něco. Já lak sice po pěti dnech odlakovávám - aby si na víkend nehty trošku odpočinuly, ale u nehtů se vám jen ošoupou špičky, ale zatím se mi nestalo, že by se něco odštíplo nebo odlouplo. To je pro mě velký plusko!
Teď už jen fotky laku na nehtech, ale jak řikám, ta barva je zkreslená... Celkem se divim, světla bylo dost, jestli ho nebylo až moc :D

No a poslední informace bude asi cena. Stál myslim 1,75 euro. Prostě do dvou euro, což je zhruba padesát korun. A to si myslim, že za tu výdrž to stojí. Až budu v německym DM určitě si koupim nějakou barvičku navíc, ale spíš tmavší, abych se nevztekala nad těma tmavýma čárama :)
A co vy? Máte s touto značkou nějaké zkušenosti?
Mějte se krásně - zítra je páááátek :))
Klára


4 komentáře:

  1. Tak jestli vydrží 7 dní.. Tak to skláním klobouk!

    OdpovědětVymazat
  2. Já s touhle značkou zkušenosti nemám, ale podobnou barvičku mám :)

    OdpovědětVymazat
  3. Překrásná barva...taková jarní, viď? A to se k nadcházejícím dnům bude hodit. ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ta barva je super, taky mám podobnou barvu, ale takovou výdrž teda nemá... :-)

    http://www.doubleexplosion.com

    OdpovědětVymazat