neděle 31. března 2013

Nový kabátek blogu a malé info

Ahoj!
Tak jsem zpátky z prázdnin, které mi zase utekly jako voda. Ještě ale máme zítřek, sice se už budu muset něco učit, ale to snad zabere jen chvilku. Počasí stojí pěkně za prd, co? Tady v Praze teď začlo tak pršo-sněžit a jestli tu zas bude napadáno tak už se asi fakt zbláznim. Kdo by chtěl mít pět měsíců zimu? Já chci vyrazit na jarní nákupy, koupit si lehkou koženkovou bundu a nízký červený conversky a hurá do teplýho jarního dne! Doufám, že to už brzy nastane.
Každopádně dnešek byl o hodinu kratší a já ho měla ve znaku odpočinku. Doukoukávám postupně seriály, které jsem za ty čtyři dny zmeškala, videa, dočítám články na blogách a tak se rozkoukávám.
Zcela určitě jste si taky všimli novýho kabátku blogu. Pracovala jsem na něj delší dobu a dneska jsem se konečně dokopala k tomu ho nastavit a tak celkově blog graficky pozměnit a (doufám) vylepšit. Už i tímhle designem povolávám jaro!!
Tak a to je asi všechno, co jsem vám chtěla sdělit :)
Mějte se krásně a zítra si budeme držet palce, aby nás naši protěškové moc nezmordovali :D
Pa!
Klára

7 komentářů: