pátek 11. ledna 2013

Štětce Essence |RECENZE|

Ahoj. Dneska si dáme další kosmetický článek a to na štětce Essence, které jsem dostala k Vánocům...


Mám všechny štětce kromě toho na gelové linky. I ten bych si chtěla pořídit, ale to se nejdřív musím naučit s gelovými linkami zacházet :)
Štětce od Essence mi přijdou cennově dostupné a za tu cenu velmi kvalitní. Možná mínus budou pro někoho barvy a délka rukojeti, ale přeci jenom za tak málo peněz mi to přijde zanedbatelné. 
Začneme tedy zleva.
Štětec na tvářenku je velmi příjemný, hebký, jemný. Je zkosený, takže se s ním dá krásně konturovat a vykreslovat lícní kosti... Možná, že se hodí spíš na jemněji namletou tvářenku, protože mi přijde, že nějakou "tvrdší" přeci jen moc dobře nenabere. Štětec nepelichá. Jak byl zabalený v tom obalu, je zplacatělý a nějak mi nejde "zkulatit". Tak snad časem se vzpamatuje. Pro hustotu štětinek mám malou animaci :

Jedeme dál. Štětec na pudr. Tento štětec mi přijde kvalitou stejný jako ten na tvářenku, ale u tohohle štětce mi přijde větší mínus za to, že je placatý. Pořád ho mačkám do druhého směru, aby se trochu vzpamatoval, ale jakmile přejedu štětcem v pudru a na tváři, vrátí se do původního tvaru. Tolik asi k jeho mínusům.
A tady animace k hustotě...
No a vrháme se k očím. Essence vyrábí dva druhy štětců - pro nanášení stínů na celé víčko a taky na kouřové líčení - speciálně na rozmazávání a do ohybu oka...

Promiňte, že jsou špinavý, ale alespoň vidíte, že je opravdu používám :)

Začneme štětcem na celé víčko. S ním jsem moc spokojená. Je krásně hustý, má kratší štětinky a je spíše trvdší, což mě vyhovuje. Krásně se s ním stíny nanáší a nepelichá!
Se štětcem na kouřovky jsem taky moc spokojená, co mě ale nepotěšilo je, že když jsem ho vytáhla z obalu a šáhla si na něj, vytáhla jsem z něj několik štětinek a dosud občas ještě nějaká vypadne. Nevim, jestli je to chyba jen mého kusu, nebo je to u všech. Každopádně mimo tohle je výborný. Krásně blendí a do záhybu oka je akorát.
A co cena? Ta je u všech štětců, podle mě, výborná. Na to, jak jsou štětce kvalitní mi přijde, že je cena i nízká, ale to mě opravdu nevadí :D :)
Na tvářenku - 75,-Kč, pudr 79,-, stíny - do čtyřiceti korun...
Všechny štětce bych Vám určitě doporučila!! Pokud nelpíte na značkách, nebo nejste rozmazlený nějakými dražšími a vymakanějšími, myslím, že tyto štětce stojí za vyzkoušení :)
Máte tyto štětce? Jste spokojený?
Krásný víkend!
Klára

9 komentářů:

  1. Mám ten na pudr a tvářenku a jsou supr :)

    OdpovědětVymazat
  2. Koupila jsem si taky všechny, právě kvůli krátkým rukojetím, protože jsem potřebovala doplnit svoji cestovní štětcovou taštičku. Se všemi jsem spokojená, ten tvářenkový používám běžně, nejen na cestování. A chlupy mi občas padají z pudrového (takže asi co kus), ten ale stejně používám málokdy, přijde mi na tvář dost malý.
    Bibi

    OdpovědětVymazat
  3. Jsou super, také bych potřebovala nějaké štětce :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nevím teda jak vy, ale když jsem je čistila, tak mi pouštěly barvu... Mám oba dva na ty oči.

    OdpovědětVymazat
  5. ja potrebujem nutne nové štetce tie moje sú už tak chudatka zničené :D máš pekný blog, pridávam si ťa k sledovaniu a teším sa na nové posty :)) pokiaľ budeš budem rada ked sa pozrieš ku mne :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mám na pudr a na stíny, no, jsou už lehce jeté, ale jinak za ty peníze dobrá kvalita. Stínový se mi třepí a pudrový je placatý čím dál víc :D

    OdpovědětVymazat
  7. Mám ten na tvářenku..ale ten je moc jemný, špatně nabírá tvářenky, takže asi půjde dál..ale štěteček na kouřovky je super..vůbec neopadává a používám ho moc ráda..za mě je i hodně univerzální. Fajn článek..:)

    OdpovědětVymazat
  8. Mám od Essence tři štětce - na pudr, na smokey eyes a na gelové linky. Se všemi jsem spokojená a zatím ani nepelichají.

    OdpovědětVymazat
  9. mam štětec na tvářenku smokey eys na eyshadow a gelový linky jsou super este kabuki a na pudr

    OdpovědětVymazat