středa 16. ledna 2013

Nemoc :(

Ahoj!
Omlouvám se, že nepřidávám žádný články, ale skolila mě nemoc. Od pondělka mám teplotu, teď už naštěstí klesá. Nebudu vám vykládat nějaký podrobnosti, tak mě prosím jen omluvte. Na internet se dostanu jen přes mobil a notebook jsem si přinesla do postele jen teď, abych vám napsala co a jak. 
Těšila jsem se na limitku Home Sweet Home od Essence, která je právě teď v DMku a já to proležim v posteli. Vsadim se, že až se tam dostanu, stojan bude pořádně vybrakovaný... Zaujaly mě tvářenky a laky.
Koupily jste si z této kolekce něco? Doporučily byste mi některý z těchto výrobků?
Mějte se hezky a jezte vitamíny, ať nedopadnete jako já :)
Klára

4 komentáře:

  1. Tak se brzy uzdrav! Tedkon v zimě je to s nemocema hrozný :)

    OdpovědětVymazat
  2. juuu, vubec jsem nevěděla, že to v DM budou mít, už se na ní třesu od prosince! Hned tam musím zaběhnout! Taky se mi líbí tvářenka.

    OdpovědětVymazat
  3. zúčastni se GA u mě na blogu :)

    OdpovědětVymazat