středa 30. ledna 2013

Like a cowboy... or a cowgirl?

Ahoj!
Po dlouhé době je tu článek a ještě po delší době outfit! Teď v zimě si nasebe hodim džíny a svetr a dál už nic neřešim, a to zrovna moc zajímavý neni. Dneska se ale oteplilo, a tak jsem si troufla na sebe svetr nedát a místo něj si vzít mojí letní košili. Podívejte se, jak to dopadlo :)
No... a teď k nadpisu a popisku. Přišla jsem do školy a jakmile jsem si sundala bundu, kamarádka mi nadšeně řekla, že vypadám jak kovboj... To potěší :)
Outfit je focený narychlo doma, takže pardon za ponožky. Ale jsou nový, dostala jsem je k Vánocům.
/Džíny, košile - Tally Weill/ Tričko - H&M, Pásek - ??/
No a jak se máte? Zítra je vysvědčení a v pátek volno. Jéj! Mějte se a těšte se. Už dolaďuju pár posledních detailů, ale chystám pro Vás první giveaway!!
Klára

Žádné komentáře:

Okomentovat