čtvrtek 31. ledna 2013

Essence - Nuda Glam - 01 Hazelnut Cream Pie

Ahoj!
Dneska bylo vysvědčení a zítra je volno - jupí. Konečně se trochu prospim :) Dneska jsem si pro vás připravila recenzi na můj první lak od Essence, z těch novejch lahviček. Koupila jsem si ho v DMku, kde ho zlevnili na 29,90,-.

Tento odstín je opravdu krásný. Je to světlounká nude barva, která v sobě nemá žádný shimmer, takže mě úplně vyhovuje.
Název je taky absolutně boží, jak to u věcí od Essence bývá :)
Štěteček má širší, než to bývalo u předchozích balení - mě to vyhovuje :)
Tento lak kryje ve třech vrstách, já ho ještě přetřela topcoatem.
Jak říkám, na nehtech vypadá opravdu úžasně. Mínusem je ovšem jeho výdrž. Jak říkám, i s topcoatem, který mi normálně drží čtyři dny, se mi tento lak začal už druhý den po nalakování loupat (kraje nehtů). Takže s tím musíte mít nervy. Dneska už jsem se na to vybodla, jelikož zítřek strávím doma s knížkou, tak mám půlku laku dole... Takže to mě na něm mrzí. Ale co, třicet korun mě nezruinuje :)
Máte vy s těmito laky zkušensot? Jste spokojené?
Mějte se krásně!
Klára

2 komentáře:

  1. Já jsem vysoce nespokojena s těmi novými štětečky od Essence :D Jsou na můj vkus až moc velké :D A ta výdrž taky trochu pokulhává. Nejlepší laky jsou podle mě od S-he, Rimmel, Astor a L'Oreál. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Za mě jsou tyhle laky průměr a nestěžuju si :)

    http://svetpodles.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat