úterý 8. ledna 2013

Benefit - Benetint Lipbalm

Ahoj! Dneska jsem přišla ze školy až v půl pátý a z celýho dne mě bolí hlava :/ Takže jsem si dala Paralen a snad to bude OK.
Ale přesto jsem si pro Vás připravila recenzi na produkt, který jsem vyhrála v giveaway u Vivi :)
Ano, je to můj první produkt od značky benefit, kterou asi každá z nás obdivuje a přeje si některý z jejích produktů vlastnit...

Takže. Na začátek bych asi řekla, co to vlastně je. Je to barevný balzám, který je utvořený z legendárního benetintu - tekuté tvářenky a barvy na rty. Tím pádem dodává rtům narůžovělý nádech, i když v obalu vypadá rubínově červeně, jak udává oficiální stránka :) A teď už něco k jeho vlastnostem.
Obal má krásný, jak jinak. Balzám, který mi přijde i trošku jako lesk, rozhodně to není obyčejný balzám na rty, je ve skleněné dózičce, která je absolutně roztomilá. Na víčku je samolepka, která nám odkazuje, jak krásná můžeme s benetintem být :)
Dokonce má tento balzám SPF 15, takže i v létě ho můžeme s radostí nosit, využít ho můžeme i v tenké vrstvě přes naší oblíbenou rtěnku... A vitamin E se vždycky hodí :)
Balzám se aplikuje buď pomocí štětečku nebo prsty, to používám já. Sice si pak musim utřít prst do kapesníku, abych se neutřela do nejlépe bílého trička, ale myslím, že se to dá přežít. Benetint tak divně voní, neumím to indentifikovat, ale rozhodně to nesmrdí...
Konzistence je opravdu taková zvláštní. Když ten balzám naberete na prst, tak se Vám tak rozleje a vypadá pak opravdu jako lesk, takže to mě na tom mate :D
nenamalovaná polovina x jedna vrstva benetintu
Balzámolesk se dá krásně vrstvit, můžete udělat jak jemný narůžovělý nádech, tak výraznější tmavě růžové rty. Jak vidíte na fotce, trošku zalézá do těch "vrásek" na rtech, ale jakmile to přetřete další tenkou vrstou, vše zmizí.
A teď jaký je na rtech. Mooc příjemný. Vůbec nelepí, je krásně jemný a leskne se. Zhruba po dvou hodinách se vstřebá, ale zanechá vám narůžovělý podtón rtů. Když něco vypijete, nebo si dáte sváču, přece jenom to vydrží o něco míň. Ale já bych si benetint dávala na rty pořád, takže mě to nevadí :D
No, tak to je asi všechno, co jsem Vám chtěla o tomto produktu sdělit. Určitě bych Vám ho doporučila a jestli chcete vyzkoušet něco levnějšího od benefitu, vemte si tohle, protože si myslím, že se Vám to bude líbit :)
Mějte se hezky!
P.S. Taky Vám nejdou nahrávat obrázky z počítače do článku? Teď to musim složitě dávat do Picassa a pak to nahrát na blog přes něj... Já jen, jestli je to hromadná chyba, nebo je to jen u mě :)
Klára

Žádné komentáře:

Okomentovat