neděle 23. prosince 2012

Ne, ne, ne, nestíhám...

Ahoj! Řeknu Vám, že teď, jak mám volno, mám pocit, že mám ještě míň času, než normálně :D Možná to taky bude tím, že už jsem stihla přečíst tři knížky, od kterých jsem se nemohla odtrhnout. Včera jsem byla s tátou pro cukroví u babičky a u dědy, v pátek jsem ještě pekla. No a teď ještě musim zabalit dárky a večer nazdobit stromeček... Ještě k tomu balení dárků. Našla jsem si pár, podle mě pěkných jmenovek, které jsem použila už na dárky pro kamarádky a tak Vám je sem dám :) Třeba je taky využijete. To je asi dneska všechno, jen jsem Vám chtěla napsat, abyste věděli, že žiju, ale momentálně nemám nic na recenzování, protože ještě nic nemám pořádně ozkoušené. Zítra plánuju použít zlaté Color Tattoo, tak uvidíme :) Zajímalo by Vás článek o tom, co jsem dostala k Ježíšku?
Visačky: tady, tady. A nakonec ukázka hrozně roztomilých >.<

Mějte se hezky, balte dárky a užívejte si volna a vánoční atmosféry...
Klára

Žádné komentáře:

Okomentovat