pondělí 31. prosince 2012

Náš skromný ohňostroj aneb rok 2012 je pomalu, ale jistě za námi...

Ahoj.
Zrovna jsem přišla z venku, kde jsem s rodinou odpálila naše skromný rachejtličky, který se skládaly z dvou masařek a dvou takovejch pyramidek, který chrlily světlo :D Jo a taky prskavky. Dneska dopoledne jsme s tátou objeli snad celou Prahu, ale všude to měli vybraný, takže to takhle ztroskotalo. Ale je to tradice a tak nám nevadilo, že to bylo takový skromnější :)
Co se blogu týče, připravila jsem si pro Vás takovou menší statistiku.
Za ty čtyři měsíce, které mám mojí velkou prázdnou peněženku se stalo:
  • mám 44 milých čtenářů ♥
  • napsala jsem 78 článků
  • bylo publikováno 270 komentářů
  • celkové zobrazení blogu je 14 040x
  • nejčtenější článek je Můj SenzaBox, což byla první vydaná krabička krásy v ČR
  • nejvíce mě navštěvujete z blogu Rendy - ordinarylife :)
  • můj blog byl navštíven z deseti zemí světa
Tímto bych Vám chtěla MOC poděkovat za to, že můj blog navštěvujete, komentujete a já doufám, že Vám moje články dělají radost a že Vám někdy i (ne)ulehčují nákupy :)
Chtěla bych Vám popřát krásný nový rok 2013!
No a na konec mám pro Vás na ukázku pár fotek z toho mini ohňostroje...
prskavka ♥

Mějte se krásně!!
Klára


Žádné komentáře:

Okomentovat