pondělí 17. prosince 2012

m i n i new in

Ahoj. Včera jsem byla v Rossmannu kupovat dárky pro kamarádky a na sebe jsem taky nezapomněla. Lépe řečeno jednu věc jsem si musela koupit a tu druhou... tu jsem si vlastně taky "musela" koupit :D Každopádně blíží se Vánoce a já mám čím dál pohodovější náladu :) Už bylo na čase...
Bezbarvý lak jsem potřebovala, protože jsem žádnej neměla a na tenhle jsem četla vesměs pozitivní recenze. Taky už si jí pro Vás připravuju, jen musím hlídat svoje nehty...
No a zlatý Color Tattoo? Ty už jsem v drogérkách okukovala snad stokrát a až teď jsem je hodila do košíku. Jsem n-a-d-š-e-n-á :) Už si plánuju make-up na štědrý den...
No a jak se daří Vám? Taky jste si něco koupily, nebo čekáte na Ježíška? Už jen 7 dní... :)
Klára

2 komentáře:

  1. Milá Klári, zdá se mi, že se k tvému štědrovečernímu make-upu bude moc hodit něco od Benefitu (...už jsem Ti napsala radostný e-mail) ;-)...
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jupí! jupíjej!! lalalala... :)) Tak se na mě taky jednou ukázalo štěstí!! :)

      Vymazat