středa 5. prosince 2012

Lavera - BIO korektor - recenze

Ahoj! Dneska mám pro Vás recenzi na korektor od značky Lavera, který byl v SenzaBoxu. Používám ho od té doby každý den, tak si myslím, že je čas ho posoudit :)
Obal má jednoduchý, ale hezký :) To mě ale stejně moc nezajímá. Voní tak divně, ale nesmrdí.
Co mě ale zajímalo, byl aplikátor. Je klasický houbičkový, jako u lesku na rty. Nevadí mi, dá se s ním korektor krásně nanášet. Uděláte jak velký tah, např. pro kruhy pod očima, tak i mini ťupky na nějaký ten pupínek. Korektor se krásně rozetírá, nedělá šmouhy ani mapy.
Ale to nejdůležitější. Jak kryje? Řekla bych, že v celku pěkně. Kruhy pod očima zamaskuje, pokud je nemáte nějak moc tmavý, načervenalý pupínky to zamaskuje krásně.
Tenhle korektor je můj první tekutý, zatím mám zkušenosti pouze s tím v tyčince. Já jsem s tímhle spokojená a od té doby, co jsem ho dostala, nepoužívám jiný.
Máte s tímto korektorem nějaké zkušenosti? Jaké? :)
Klára

2 komentáře:

  1. Taky ho mám ze SenzaBoxu a jsem s ním naprosto spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  2. právě díky tomu korektoru jsem litovala, že jsem si senzabox neobjednala :)

    OdpovědětVymazat