neděle 18. listopadu 2012

Včerejší nakupování

Ahoj. Dneska mám pro Vás připravený článek o tom, jak jsem včera vykoupila celej Rossmann. Ne dělám si srandu, koupila jsem si všechno z onoho seznamu, který jsem nedávno dávala na blog a teď Vám v rychlosti ukážu co a jak. Na všechny výrobky očekávejte recenze... Nemůžu se dočkat, až to všechno pořádně vyzkoušim :)
Takže dva laky, Color Tattoo, pudr Stay Matte a Essence linky ve fixu... :)
Když jsem viděla ten Catrice lak, vykřikla jsem že to prostě musim mít :D A tak ho mám. Pak jsem sháněla ten fialový lak od Essence z kolekce Breaking Dawn, v Rossmannu ten stojan měli totálně vybranej a tak jsem ještě skočila naproti do DMka a tam ho naštěstí měli :D Takže jsem moc spokojená. Dál jsem úplně nadšená z toho stínu Color Tattoo. Vybrala jsem si On and On Bronze a je úúúžasnej. Od rána ho mám na očích abych zjistila, jak dlouho vydrží :D
Dál jsem si koupila hodně vychvalovaný linky ve fixu od Essence SuperFine... Zkoušela jsem je včera a normálně mi skoro nešly odlíčit :D Aspoň vím, že něco vydrží... A nakonec jsem si koupila pudr od Rimmel London Stay Matte. Nejdřív jsem si chtěla koupit ten od Dermacol, ale tenhle tam měli zlevněný asi na 70 korun a tak jsem koupila tenhle :)
Doufám, že se Vám článek líbil a budu moc ráda, když mi napíšete, jestli máte s některým výrobkem zkušenosti a jaké...
Klára

5 komentářů:

  1. Jaký je odstín toho laku od Catrice prosím? Moc se mi líbí :) Jinak mám zkušenost s pudrem, jsem s ním spokojená, obsahuje třpytky - ale ne moc výrazné a na mé zmatnění to stačí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo! Taky mě hned upoutal. A název je ještě lepší - Genius In The Bottle :)) Určitě na něj bude recenze.

      Vymazat
  2. Ten pudr je nejlepší, který jsem kdy používala! Nad lakem twilight jsem také přemýšlela, tak doufám, že ho na tobě někdy uvidíme. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Přesně tenhle odstín laku jsem ulovila a byla z něj půl dne tak nadšená, že jsem uvažovala o koupi jednoho do zásoby - kdyby se mi za pár hodin po nalakování nezačaly sloupávat celé pláty - a to byl víkend a skoro nic jsem nedělala. Podlak jsem sice neměla, jen nadlak, ale stejně ho dávám málokdy a spousta jiných drží - pro mě velké zklamání. Dej prosím vědět, jak ho zkusíš, zajímalo by mě, jestli to nebylo třeba jen vadným kusem či co..

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné věci :) Já jsem chtěla ten třpytivý pudr (rozjasňovač) z limitky od Essence, ale v Rossmanu zůstalo jen pár laků a v DMku měli ještě starou limitku Cherry blossom girl :D

    OdpovědětVymazat