čtvrtek 29. listopadu 2012

Essence - linky ve fixu - Super fine

Ahoj. Dneska mám pro Vás recenzi na linky ve fixu od Essence, který se mi fakt zalíbily. Doufám, že Vás článek potěší :)
Už jsem jí párkrát vyzkoušela, tak si myslím, že vím, co hodnotím. Tento fix jsem četla, že je velmi oblíbený, tak jsem neváhala a když jsem už nějaký potřebovala, šáhla jsem po tomhle. A myslím, že jsem neudělala chybu.
Hrot má krásně dlouhý a špičatý, takže s ním jde nakreslit i tenounká linka. Je pravda, že ta špička se trošku "ožvejká" ale s tím se musí počítat. Barva je krásně temně černá. Na fotce to není tak dobře vidět, ale opravdu je...
No každopádně jednu nevýhodu jsem našla. Nejde odlíčit!! Normálním odličovacím mlíkem to prostě nejde :D Pak tam máte světle šedou mapu po tý lince, ale třeba mám jen nějaký vydný odličovač. Ale stejně to není vidět... Řekla bych, že i když s nima půjdete v létě do bazénu, nesmejou se. Každopdáně to vyhlašuju jako pokus do dalšího léta... :)
Tak to je všechno. Nakonec bych řekla, že ten, kdo je začátečník v linkách, nebo prostě jen potřebujete linky ve fixu, jako jsem to měla já, určitě nesáhnete vedle, pokud si koupíte tyhle od Essence.
Máte s nimi nějakou zkušenost?
Mějte se hezky, zítra je pátek... jupí
Klára

2 komentáře:

  1. Mně už ty moje co mám pomalu vysychají, tak si určitě po nich pořídím tyhle, už jsem na ně koukala. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Také mi absolutně nejdou odlíčit!!! Zůstávají mi po nich fialové linky po odlíčení a pokud se nedej bože rozmažou (třeba při brečení) - vypadám jak panda a nejde s tím absolutně nic dělat. Za mě ne, už bych si je nekoupila.

    Mickee

    OdpovědětVymazat