úterý 16. října 2012

Miss Sporty - lak na nehty, odstín 113

Ahoj! Dneska mám pro Vás další recenzi :) A to na další lak od Miss Sporty. Minulý lak od této značky jsem značně zkritizovala, ale tento? Ten mám už asi rok a jsem s ním úplně nadšená!
Je to světlounce růžová barva s krásným shimmerem, milionem miniaturním třpyteček. Já jsem si ho nalakovala teď, když se nechci zabývat tím, kolik se mi ho uštíplo, protože na tomhle to prostě není vidět. Nehty s ním vypadají krásně čistě a na světle se krásně leskne. Můžete ho dávat v kolika vrstvách se vám zachce, pak bude barva sytější a třpytek je víc a víc. Já mám jen jednu vrstvu, protože jsem byla líná :D Krásně se nanáší, schne bleskurychle, a mám už asi jen polovinu lahvičky. Štěteček je stejný, jako u všech laků od Miss Sporty. Myslím, že někdy jsem ho použila i jako nadlak... Každopádně vypadá opravdu krásně a doporučuju Vám si tento malý třpytivý zázrak koupit. Měl by stát kolem 40 korun...
Tak co? Líbí se Vám, nebo jste spíše na výraznější odstíny?
Co by vás tu ještě bavilo za články?
Mějte se hezky...
Klára

2 komentáře:

  1. Lak je fajnový, univerzální na každý den a ke všemu, takový se vždy hodí :-)
    WorldByBella


    OdpovědětVymazat
  2. ja osobne preferuji spis tmavsi barvy, ale zase tenhle ma vyhodu, ze je opravdu na kazdy den a navic nebude tak strasne viditelne nejake poskrabani!:)

    OdpovědětVymazat