čtvrtek 4. října 2012

Essence - příští trendové edice

Ahoj! Omlouvám se, že píšu až dneska, ale včera nám totálně vypadl internet a tak doufám, že dneska už vše proběhne hladce. Dnešek u mě neproběhl zrovna dvakrát nejlíp, dostala jsem 3 ze zkoušení z přírodopisu a ještě se ztrapnila. Včera jsem se učila a u tabule zazmatkovala a tohle z toho mám... No nic, každopádně dnešní článek bude o nadcházejících trendových edicí od naší známé značky Essence.
První se jmenuje Class of 2013 a má nám dodat pořádně školní look. Tak se podíváme, co nám tato kolekce přinese za překvápka :)
Začneme z levého rohu. Tam vidíme oční stíny v peru, které se dají využít jako stíny i jako linky. Ty modré nevim, nevim, ale ty béžové vypadají slibně... Další máme průhledný pudr. S ním fakt žádné zkušenosti nemám a tak by mě velmi zajímal váš názor... Podle mě to může být velmi zajímavý, ale ten, kdo potřebuje ještě trochu krytí to asi moc nevyužije. Dál nám připravili lesk na rty. Lépe řečeno tomu říkají barvy na rty, má být dlouhotrvající a má dodat rtům svěží, zdravou barvu. A jdeme o řádek níž. Tam je tvářenka. Moc se mi zalíbil její "vzor", ale ten asi nevydrží dlouho. Je světlounce růžová, nenápadná, asi spíše pro světlejší pleť. A laky na nehty! Těch není nikdy dost, v této kolekci v krásných studenějších odstínech, proč ne? :) Krycí lak na nehty. Vypadá hezky, ale jak to bude s výdrží nevím. Minulý rok jsem dostala třpytkový lak od Essence a druhý den se loupal celý nehet, takže si nejsem úplně jistá, jak to bude s kvalitou. A nakonec gumičky a kosmetická taštička, která vypadá jako módní aktovka. Ta se mi celkem líbí, možná bych si ale vybrala jinou barvu, ale ta bohužel není... Tato edice by měla být dostupná v říjnu.
Následující kolekce se týká ochranných krémů na ruce s vůní horkých zimních nápojů. S krémy od Essence nemám zkušenost, proto budu ráda, když mi o nich opět něco napíšete. Budou dostupné ve třech provedení: horká čokoláda s karamelem, perník a chai latté a jablko-skořicový punč. Neumím si představit krémy s takovouhle vůní, tak si je v obchodě minimálně očuchám :D Tato kolekce by měla být dostupná od října do prosince.
Fanynky Twilight třeste se! Přichází exkluzivní limitovaná edice z Breaking Dawn Part 2. Myslím, že je to velmi dobrý nápad a že se tam najde něco skutečně užitečnýho a krásnýho. Zatím Essence pomalu přibližuje jednotlivé produkty, takže kdo se chce dozvědět víc, koukněte na jejich facebookovou stránku.
Mě osobně nejvíce zaujaly ty laky! Myslím, že tato kolekce bude hodně rychle pryč. Dostupná bude od premiéry Breaking Dawn, a to je 15.11.
Tak co na tyto kolekce říkáte? Plánujete si něco koupit, nebo to tentokrát za nic nestojí?
Doufám, že vás článek potěšil a přeju vám, ať dnešní den není smolný i pro vás...
Klára

4 komentáře:

  1. Hrozně by mě zajímalo, jaký je ten transparentní pudr...:)

    OdpovědětVymazat
  2. škoda že Essence nemám nikde poblíž, naše drogerie tuhle značku úspěšně bojkotujou :( Ale laky na nehty už mám víceméně jen od nich, mají skvělé barvy, nestojí majlant a mě vydrží na nehtech zhruba týden i dýl. Ty krémy na ruce vypadají zajímavě, určitě se po nich někde musím podívat :)

    OdpovědětVymazat
  3. Musím doporučit si koupit krém na ruce horká čokoláda a karamel. Je bezvadný :) Na mém blogu mám o nich článek :)

    anasglamour.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. koupila jsem si ten zlatavej lak na nehty od kolekce breaking dawn part 2 a je fakt super:D

    OdpovědětVymazat