pondělí 15. října 2012

DIY - Květinová brož

Ahoj! Dneska mám pro vás přichystaný první článek se štítkem do it yourself. Myslím, že všichni váte o co go. Tento brož jsem dělala asi před měsícem a zapomněla jsem vám nafotit postup, tak vám sem dám video, podle kterého jsem to dělala já...
Jak vidíte, na videu to ta slečna mám i jako náhrdelník. Já jsem to dělala s tou změnou, že jsem si vystříhala jen 19 koleček a mám to vlastně jen na jednu polovinu. Z druhé strany jsem nalepila spínací špendlík. Můžete to dělat z jakékoli látky, já to dělala z bílé s jemnými kytičkami, ale ty tam moc nejsou vidět. Ostatně koukněte se na můj výsledek :)
Omlouvám se za kvalitu, ale už teď odpoledne je strašná tma... Achjo! Nechci zimu :D Mám radši pěkný teplíčko... Ale co se dá dělat.
Doufám, že se Vám návod líbil, a že ho taky někdy vyzkoušíte. Myslím, že by to mohl být i pěkný dárek k Vánocům, např. pro mamku nebo babičku... ;)
Klára

1 komentář: