pondělí 10. září 2012

Today's outfit

Ahoj! Dneska jsem se rozhodla udělat článek o dnešním outfitu. Jelikož je asi předposlední horký den v roce, neváhala jsem toho využít a navlíkla se do oblíbených a pohodlných kraťasů. Vše jsem sladila do zeleno-tyrkysovo-mentolové barvy. Na fotkách jsou barvy trošku zkreslené, tak to berte s rezervou :) Doufám, že se vám můj první outfit na blogu bude líbit, ale neočekávejte nic extra. Nevlastním nějaký hory oblečení a nosím spíš to, co je mi pohodlné, tzn. džíny a volný tričko s potiskem :D Takže uvidíte časem sami.

Bohužel tato je trochu mázlá, ale myslím, že je na ní všechno vidět dostatečně :D

/tílko - Terranova/kraťasy - Bershka/Pásek - ??/košile (blůza) - Calliope/
Nakonec jsem si ještě vzala nový ear cuff :) Tak pište komentáře a sledujte. Díky! :))
Chtěli byste další outfity?
Klára

Žádné komentáře:

Okomentovat