pátek 21. září 2012

Rtěnka Manhattan - X-treme last & shine

Ahoj, na dnešek jsem si pro vás připravila recenzi na rtěnku od značky Manhattan, která už v žádné drogérii není, a dostala jsem ji v balíčku z babybaby. Tak jdeme na to ;)
Začněme u obalu. Ten na mě moc nezapůsobil. Působí na mě lacině, je to na první pohled plast a navíc nikdy nevím, jestli už je rtěnka zavřená, nebo jestli se otevře, tím myslím, že to nejde zavřít "na pevno" ale jde to prostě lehko otevřít... Odstín mám 24 a je to rudá, takže na denní nošení to nevidím :)
Takhle vypadá celkem obyčejně, ale plus je, že... Na rtech je velmi příjemná. Je měkká, ale ne tak, jako ta od Catrice, o které jsem psala tady. Krásně kryje hned v prvním přetření :) O to musíte dávat větší pozor, abyste nepřetáhli - to mi trochu dělalo problém, s takhle tmavýma rtěnkama nemám zkušenosti, takže to chce trošku cviku. I po odlíčení rtěnky jsem měla rty zbarvené trošku do červena a mám pocit, že rty i trošku hydratuje. Na rtech vypadá takhle. 

Na závěr bych tedy řekla, že rtěnka se hodí pro ty, kterým nevadí na pohled laciný obal, ale záleží jim na kvalitě rtěnky samotné.
Doufám, že se vám recenze líbila a že jsem vás třeba navnadila k drobnému provětrání peněženky :)
Klára

1 komentář:

  1. Jj, víceméně s tvojí recenzí souhlasím, ale vážně se mi trfili do barvy, ta moje je vážně super, odstínem a i hydratuje :)

    shopaholicky.blogspot.com

    OdpovědětVymazat